Thursday, November 29, 2012

သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔တင္သေဘၤာ အာတိတ္သမုဒၵရာအတြင္း ပထမအႀကိမ္ ျဖတ္သန္းခုတ္ေမာင္း


သဘာဝဓာတ္ေငြ႕အရည္ တင္ေဆာင္လာေသာ Ob River အမည္ရွိ သေဘၤာတစ္စင္းသည္ အာတိတ္သမုဒၵရာကို ပထမဆံုးအႀကိမ္ စတင္ျဖတ္သန္းခဲ့သည့္ သေဘၤာတစ္စင္းျဖစ္ေၾကာင္း အင္တာနက္ သတင္းတစ္ရပ္အရ သိရသည္။ Ob River အမည္ရွိ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕အရည္တင္ သေဘၤာကို ၂ဝဝ၇ ခုႏွစ္က စတင္တည္ေဆာက္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး သဘာဝဓာတ္ေငြ႕အရည္ ၁၅ဝဝဝဝ ကုဗမီတာ တင္ေဆာင္ႏိုင္သည္။ သဘာဝဓာတ္ေငြ႕ အရည္မ်ား တင္ေဆာင္လာသည့္ အဆိုပါသေဘၤာသည္ ေနာ္ေဝႏိုင္ငံ ေျမာက္ပိုင္း ဟမ္မာဖတ္စ္ဆိပ္ကမ္းမွ ႏိုဝင္ဘာ ၇ ရက္တြင္ စတင္ထြက္ခြာလာခဲ့ၿပီး ဘားရန္႔စ္ပင္လယ္ကိုျဖတ္၍ ႐ုရွားႏုိင္ငံ ေျမာက္ဘက္ပိုင္းမွ တစ္ဆင့္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံသို႔ ခုတ္ေမာင္းမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ၄င္းသေဘၤာသည္ ဂ်ပန္ႏုိင္ငံသုိ႔ ဒီဇင္ဘာလ အေစာပိုင္းတြင္ ဆိုက္ကပ္ရန္ ေမွ်ာ္မွန္းထားၿပီး ပံုမွန္ခုတ္ေမာင္းရမည့္ အခ်ိန္ထက္ ရက္ ၂ဝ ခန္႔ ေစာေရာက္ လိမ့္မည္ျဖစ္သည္။ ၄င္းသေဘၤာတြင္ ႏုိင္ငံတကာမွ သေဘၤာအမႈထမ္း ၄ဝ ဦးလုိက္ပါလာ၍ သေဘၤာကို ဂရိႏုိင္ငံ ဒိုင္နာဓာတ္ေငြ႕ကုမၸဏီမွ ပိုင္ဆုိင္ၿပီး ႐ုရွားႏုိင္ငံမွ စြမ္းအင္ကုမၸဏီႀကီး တစ္ခုျဖစ္ေသာ ဂက္ဇ္ပရြန္ကုမၸဏီက ငွားရမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။ ၄င္းခရီးစဥ္ စတင္ရန္အတြက္ တစ္ႏွစ္ေက်ာ္ၾကာ ျပင္ဆင္ မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရၿပီး အလြန္ထူးျခား၍ စိတ္ဝင္စားဖြယ္ ေကာင္းေသာ စြန္႔စားမႈတစ္ရပ္ျဖစ္ေၾကာင္း ဒိုင္နာဓာတ္ေငြ႕ကုမၸဏီမွ ၫႊန္ၾကားေရးမွဴး တုိနီေလာ္ရစ္ဇန္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ ၄င္းသေဘၤာ ျဖတ္သန္း ခုတ္ေမာင္းမည့္ ခရီးစဥ္အတြက္ ေျမာက္ဘက္ပိုင္းရွိ လမ္းေၾကာင္းကို အသံုးျပဳရန္ ဆံုးျဖတ္ရျခင္းမွာ အာတိတ္သမုဒၵရာတြင္ ေရခဲျပင္အရည္ေပ်ာ္မႈႏွင့္ ပတ္သက္၍ မၾကာေသးမီတြင္ သိပၸံပညာရွင္မ်ားက ေလ့လာ ဆန္းစစ္မႈမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ရာမွ ရရွိလာေသာ အခ်က္အလက္မ်ားအရ ဆံုးျဖတ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး ေရခဲမ်ား ပိုမိုအရည္ေပ်ာ္မႈေၾကာင့္ ယခုကဲ့သို႔ သေဘၤာမ်ား ျဖတ္သန္းသြားလာႏိုင္ျခင္း ျဖစ္သည္။ အဆိုပါလမ္းေၾကာင္းမွာ ယခင္သြားေနက် ခရီးလမ္းေၾကာင္းထက္ ၄ဝ ရာခိုင္ႏႈန္းတိုၿပီး ေလာင္စာ ၄ဝရာခိုင္ႏႈန္း အသံုးျပဳမႈ သက္သာေၾကာင္း သိရသည္။ ထုိ႔ျပင္ ရာသီဥတု အေျခအေန ေျပာင္းလဲမႈေၾကာင့္ အာတိတ္သမုဒၵရာအတြင္း ေရခဲမ်ား အရည္ေပ်ာ္လ်က္ရွိသည့္အတြက္ ၄င္းသမုဒၵရာတြင္ သေဘၤာမ်ား ခုတ္ေမာင္းသြားလာမႈသည္ တျဖည္းျဖည္း ျမင့္တက္လာခဲ့ၿပီး ၂ဝ၁၂ ခုႏွစ္သည္ အာတိတ္သမုဒၵရာအတြင္း သေဘၤာအမ်ားဆံုး သြားလာသည့္ ႏွစ္အျဖစ္ စံခ်ိန္တင္ခဲ့သည္။ 
khitlunge

No comments:

Post a Comment