အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ ဥကၠ႒ ေကာ့မွဴးျမိဳ႕နယ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္
ကိုယ္စားလွယ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေအာက္တုိဘာလ ၁၀ ရက္ေန႔က
ေကာ့မွဴးျမိဳ႕နယ္ကုိ သြားေရာက္ျပီး ဆရာ ဆရာမမ်ားႏွင့္ ပညာေရးဆိုင္ရာ
ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးေနစဥ္။
အမ်ဳိးသားဒီမိုကေရစီအဖြဲ႔ခ်ဳပ္ဥကၠ႒ ေကာ့မွဴးျမိဳ႕နယ္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ေဒၚေအာင္ဆန္းစု
ၾကည္ဟာ ဒီကေန႔ မနက္ပိုင္းက သူ႔ရဲ႕ မဲဆႏၵနယ္
ေကာ့မွဴးျမိဳ႕နယ္က ဆရာ ဆရာမ ၁၀၀ ေလာက္နဲ႔ ေတြ႔ဆံုေဆြးေႏြးျပီး
ေက်ာင္းေတြမွာ ဘယ္လို အေထာက္အပံ့မ်ိဳးေတြ လိုအပ္ေနသလဲ ဆိုတာ ေလ့လာခဲ့ပါတယ္။
ဒီကေန႔ ေတြ႔ဆံုပဲြမွာ ဆရာ ဆရာမေတြရဲ႕ လစာဖူလံုေရး နဲ႔ က်ဴရွင္စနစ္
ပေပ်ာက္ေရး အတြက္ ဘာေတြ လိုအပ္သလဲ ဆိုတာကို ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က အခုလုိ
ေမးျမန္း ေဆြးေႏြးခဲ့ ပါတယ္။
"ကြ်န္မတို႔ျမိဳ႕နယ္မွာ လုပ္ခ်င္တာက ကြ်န္မတို႔ ဆရာ၊ ဆရာမေတြရဲ႕
လခေတြနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ေတာ့ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း ေဆြးေႏြးျပီးေတာ့
တိုင္ပင္ျပီးေတာ့ ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲရမယ့္အခ်ိန္ကေတာ့ ေရာက္လာျပီလို႔
ကြ်န္မထင္တယ္။ ဘာျဖစ္ဆို ဒီက်ဴရွင္ဆိုတဲ့ ကိစၥၾကီးေပါ့ေနာ္။ က်ဴရွင္ဆိုတာ
ကြ်န္မတို႔ႏိုင္ငံမွာ နာမည္ဆိုးရွိတဲ့ဟာ၊ ဒီေက်ာင္းအတန္းထဲမွာ ဘာျဖစ္လို႔
ကေလးေတြကို ပညာ ျပည့္ျပည့္ဝဝ မသင္ေပးႏိုင္တာလဲ ဆိုတာေတာ့ ကြ်န္မတို႔
စဥ္းစားရမယ္။ ဒါကိုလည္း လက္ေတြ႔က်က် ၾကည့္ရမယ္။ ေက်ာင္းဆရာ ဆရာမေတြရဲ႕
လခေတြကို ပံ့ပိုးဖို႔လိုလို႔ အျပင္မွာ က်ဴရွင္ေပးတဲ့ ကိစၥပဲ တစ္ခုပဲလား။
တျခားဘာေတြရွိေသးလဲ။ ေက်ာင္းစာသင္ခန္းထဲမွာ ကေလးေတြကို ျပည့္ျပည့္ဝဝ
သင္ေပးႏိုင္ေလာက္ေအာင္ အေျခအေနေတြ မေပးလို႔လား။ အဲဒါ ဘာအေျခအေနေတြလဲ ဆိုတာ
အဲဒါေတြကို ကြ်န္မတို႔ ၾကည့္ျပီးေတာ့ ျပဳျပင္ဖို႔ လိုပါလိမ့္မယ္။ ဆရာ
ဆရာမေတြရဲ႕ လခေတြဟာ ဒီလိုပံုစံနဲ႔ ဆိုရင္ေတာ့ လံုလံုေလာက္ေလာက္ မရွိဘူး
ဆိုတာေတာ့ ကြ်န္မတို႔ သေဘာေပါက္ပါတယ္၊ "
ဒါ့အျပင္ ပညာေရး စနစ္ကို ေရရွည္မွာ အသက္ေမြးဝမ္းေက်ာင္း ပညာလိုင္း နဲ႔
တကၠသိုလ္ ပညာလိုင္းကို ခြဲျပီး လုပ္ခ်င္တယ္လို႔ ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္က
ေျပာပါတယ္။
ေက်ာင္း ျပ႒ာန္း စာအုပ္ပါ သင္ခန္းစာေတြ တင္မက ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူ
တစ္ဦးခ်င္း ဝါသနာ အလိုက္ ဂီတ၊ အနပညာ၊ အားကစား စတဲ့ စိတ္ပါဝင္စားရာ
ဘာသာရပ္ေတြကိုပါ အေျခခံပညာမွာ ကတည္းက ေလ့လာသင္ၾကား ႏိုင္ေအာင္
ေျပာင္းလဲဖို႔ လိုအပ္ေၾကာင္းလည္း ေျပာၾကားပါတယ္။
ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ဟာ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ အဂၤလိပ္စာ
တတ္ေျမာက္မႈကိုလည္း ေမးျမန္းခဲ့ျပီး ဆရာ၊ ဆရာမေတြကိုလည္း အဂၤလိပ္စာ မြမ္းမံ
သင္တန္းေပးဖို႔ စီစဥ္မယ္လို႔ သိရပါတယ္။
RFA
No comments:
Post a Comment