လူတစ္ဦးရဲ႕ အေတြး၊ အေခၚ ထင္ျမင္ ယူဆခ်က္ေတြ အေပၚမွာ အေလး အနက္ ထားၿပီး နားေထာင္ တတ္ဖို႔လည္း လိုအပ္ပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ျပည္သူကို ခ်စ္ၾကတဲ့ အႏုပညာရွင္ေတြနဲ႔၊ အႏုပညာရွင္ ေတြကိုခ်စ္ၾကတဲ့ ျပည္သူေတြရဲ႕ ၾကား မွာ အျပန္အလွန္ ေပးခ်င္တဲ့ Knowledges ေတြရွိၾကမွာမလြဲပါ ဘူး။
မီဒီယာေတြရဲ႕ ထံုးစံအတိုင္းပဲ ဘယ္လို အေၾကာင္းအရာေတြကို ပရိသတ္ေတြ
သိေအာင္ ေျပာၾကား ခ်င္လဲ လို႔ အႏုပညာရွင္ ေတြကို ေမးျမန္း ၾကည့္တဲ့အခါ . . .
သူတို႔က ဒီလို ေျပာၾကား ခဲ့ ျပန္ပါတယ္ . . . အဆိုၿပိဳင္ပြဲေတြ
အစံုရွိလာၿပီ၊ ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္လာရင္ က်ယ္ျပန္႔ လာၿပီး ၿပိဳင္ပြဲဝင္ခ်င္တဲ့
ဝါသနာရွင္ ေတြ အေနနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ခြင့္ မ်ားလာ ၿပီ၊ ဒီၿပိဳင္ပြဲမရရင္
ေနာက္ၿပိဳင္ပြဲေပါ့။ တက္လမ္းက အရမ္းဖြံ႔ၿဖိဳး လာၿပီး အရမ္းကံေကာင္းလာၾက
တယ္။
ကိုယ့္ေရွ႕က စီနီယာေတြ ေခတ္တုန္းက ဆိုရင္ အေခြတစ္ေခြ
ထြက္ဖို႔အရမ္း႐ုန္းကန္ရတယ္။ ေခြထြက္လာလို႔ေအာင္ျမင္ၿပီဆိုရင္ လည္း
ဝက္ဝက္ကြဲ ေအာင္ျမင္တာ၊ ဒီအခ်ိန္မွာက ခိုးကူးေတြလည္းရွိ ေတာ့
ပ႐ိုဂ်ဴဆာေတြကလည္း တကယ္အရည္အခ်င္းရွိတဲ့လူေတြ ကိုပဲေရြးၿပီးထုတ္ေပးတာ
မ်ားတယ္။ ဒီလိုမွ မဟုတ္ရင္လည္း ကိုယ့္ဘာ သာကိုယ္ထုတ္ၾကတာမ်ားတယ္။
အရည္အခ်င္းရွိတဲ့သူေတြထြက္ေပၚ လာဖို႔ ၿပိဳင္ပြဲေတြက အေထာက္ အကူေပးတယ္
ဆိုေတာ့ ဝမ္းသာ မိပါတယ္။ ၿပိဳင္ပြဲဝင္မယ့္ သူတစ္ေယာက္ အေနနဲ႔ အႀကံေပး
ခ်င္တာက အရင္ဆံုး မိုက္နဲ႔ ရင္းႏွီးမႈ ယူေစခ်င္တယ္။ တခ်ိဳ႕က မိုက္နဲ႔
မရင္းႏွီးေတာ့ ဆိုလိုက္ရင္ ဟယ္ငါ့အသံက ဒီလိုႀကီးလား၊ စတူဒီယိုထဲ ဝင္ရင္
ငါ့အသံက ဒီလိုႀကီးလား ေပါ့။ အျပင္က အသံနဲ႔ အထဲက အသံကမတူဘူးေလ။
ၿပိဳင္ပြဲဝင္ေတြ က အဲဒီလိုမ်ိဳးေတြျဖစ္ျဖစ္ေနၾက တယ္။
အျပင္မွာဆိုရင္ အသံက ေကာင္းတယ္ မွန္တယ္။ အထဲမွာ ဆိုလည္း
ဆိုေရာေယာင္ေယာင္မွား မွားျဖစ္ၿပီး ယိုင္သြားၾကတယ္။ အသံ စစ္တာေတာ့
ေအာင္တယ္။ ၿပိဳင္ တဲ့အခ်ိန္က်ရင္ ပါမလာၾကေတာ့ ဘူး။ အဲဒါႏွေမ်ာစရာေကာင္း
တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ မၿပိဳင္ခင္ အျပင္မွာ ရင္းႏွီးမႈတစ္ခုယူထား သင့္တယ္။ ကာရာ
အိုေက၊ စတူဒီယို ေတြမွာ အသံအရင္စမ္း သင့္တယ္။ အဲဒီလိုမ်ိဳးေတြအျပင္ မွာ
အရင္လုပ္ရင္ပိုအဆင္ေျပ လိမ့္မယ္။ အဓိကက ကိုယ္ဘယ္ ေနရာမွာမွားယြင္းလဲ ဆိုတာ
သိၿပီး ျပင္လိုက္ရင္အဆင္ေျပသြားမွာပါ။
8 Days Journal
No comments:
Post a Comment