ျပည္သူမ်ား၏ဆႏၵမ်ားႏွင့္လႊတ္ေတာ္အတြင္း ေဆြးေႏြးမႈမ်ားကိုအေထာက္အကူျပဳႏိုင္ရန္ ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ အင္တာနက္စာမ်က္ႏွာမွတဆင့္ၾသဂုတ္လဒုတိယပတ္အတြင္းတင္ျပႏိုင္ေတာ့မည္ဟု ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္႐ံုး ဒုတိယၫႊန္ၾကားေရးမႉးတဦးက မဇၩိမကို ေျပာသည္။
“ျပည္သူေတြအေနနဲ႔ ကိုယ္စားလွယ္ေတြနဲ႔ တိုက္႐ိုက္ ေဆြးေႏြးဖို႔ အခြင့္အေရး မရရင္ေတာင္မွ ကိုယ္စားလွယ္ေတြကို အသိေပးေျပာၾကားလို႔ ရေတာ့မွာပါ” ဟု ၎အရာရွိက ဆိုသည္။
လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ားထံ အၾကံျပဳခ်က္မ်ား၊ လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္ျပေစလိုသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ား ေပးပို႔လို ပါက ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္၏ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာတြင္ “ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ သို႔ ျပည္သူ႔အသံ တင္ျပေတာင္းခံၾကပါစို႔” ဟု ေရးသားထားေသာ ေနရာတြင္ ဝင္ေရာက္ ေရးသားႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။
ထိုအစီအစဥ္သည္ ေကာင္းမြန္သည့္ အစီအစဥ္ျဖစ္ၿပီး လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား အတြက္လည္း အသံုးဝင္သည့္
ေဆာင္ရြက္ခ်က္တခု ျဖစ္သည္ဟု ရွမ္းျပည္နယ္၊ ကြန္းဟိန္းၿမိဳ႕နယ္ လႊတ္ေတာ္အမတ္ ေဒၚနန္းဝါႏု က မဇၩိမကို ေျပာ သည္။
“က်မတို႔က ျပည္သူေတြရဲ့ဆႏၵကို အၿမဲေလ့လာေနရတာဆိုေတာ့ အသံုးဝင္ပါတယ္" ဟု ေဒၚနန္းဝါႏု က ေျပာသည္။
အျခားတဘက္တြင္မူ ဆက္သြယ္ေရးခက္ခဲၿပီး အင္တာနက္ သံုးစြဲႏိုင္သည့္ အခြင့္အလမ္း နည္းပါးသည့္ တိုင္းရင္းသား
ေဒသမ်ား ရွိေနေသးရာ ျပည္သူမ်ား၏ ဆႏၵႏွင့္ ေတာင္းဆိုခ်က္မ်ားကို တိုက္႐ိုက္ေတြ႔ဆံုသည့္ နည္းကိုလည္း အသံုးျပဳ သြားမည္ဟု ခ်င္းျပည္နယ္၊ ဟားခါးၿမိဳ႕နယ္မွ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးငြန္ေမာင္း က ေျပာသည္။
အင္တာနက္ ဝဘ္ဆိုဒ္စာမ်က္ႏွာမ်ားကို ေန႔စဥ္ၾကည့္႐ႈ ဖတ္မွတ္ေလ့ရွိသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန အမ်ဳိးသားတဦးက လႊတ္ေတာ္ကို တိုက္႐ိုက္ထိေတြ႔ဆက္ဆံခြင့္ရရွိသည္မွာ ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း ယခုနည္းလမ္းသည္ မိမိတို႔ျပည္သူ မ်ားတင္ျပသည့္ အႀကံျပဳခ်က္၊ လုိလားခ်က္မ်ားကို လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားက နားလည္လက္ခံျခင္း ရွိ/မရွိ မသိႏိုင္သည့္ တဖက္သတ္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္ေန၍ လႊတ္ေတာ္အေနျဖင့္ ျပည္သူႏွင့္ ဆက္ဆံရာတြင္ လြယ္ကူစြာ ထိေတြ႔ႏုိင္ၿပီး အျပန္အလွန္ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးႏုိင္သည့္ အျခားနည္းလမ္းမ်ားကိုလည္း ထပ္မံစဥ္းစားသင့္ေၾကာင္း အၾကံျပဳသည္။
ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္၏ အင္တာနက္ ဝဘ္စာမ်က္ႏွာကို ဇူလိုင္လ ဒုတိယပတ္အတြင္းက စတင္လႊင့္တင္ခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ ၏ အင္တာနက္ အသံုးျပဳႏုိင္မႈမွာ ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လအထိ လူဦးေရ သန္း ၆ဝ ၏ ဝ.၈ ရာခိုင္ႏႈန္း (လူ ေလးသိန္း
ရွစ္ေသာင္း) သာ ရွိသည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက ထုတ္ျပန္သည္။ အသံုးျပဳသူ အမ်ားစုမွာလည္း ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးၿမိဳ႕မ်ားမွ ျဖစ္သည္။
မဇၩိမ ေဆာင္ရြက္ခ်က္တခု ျဖစ္သည္ဟု ရွမ္းျပည္နယ္၊ ကြန္းဟိန္းၿမိဳ႕နယ္ လႊတ္ေတာ္အမတ္ ေဒၚနန္းဝါႏု က မဇၩိမကို ေျပာ သည္။
“က်မတို႔က ျပည္သူေတြရဲ့ဆႏၵကို အၿမဲေလ့လာေနရတာဆိုေတာ့ အသံုးဝင္ပါတယ္" ဟု ေဒၚနန္းဝါႏု က ေျပာသည္။
အျခားတဘက္တြင္မူ ဆက္သြယ္ေရးခက္ခဲၿပီး အင္တာနက္ သံုးစြဲႏိုင္သည့္ အခြင့္အလမ္း နည္းပါးသည့္ တိုင္းရင္းသား
ေဒသမ်ား ရွိေနေသးရာ ျပည္သူမ်ား၏ ဆႏၵႏွင့္ ေတာင္းဆိုခ်က္မ်ားကို တိုက္႐ိုက္ေတြ႔ဆံုသည့္ နည္းကိုလည္း အသံုးျပဳ သြားမည္ဟု ခ်င္းျပည္နယ္၊ ဟားခါးၿမိဳ႕နယ္မွ လႊတ္ေတာ္ကိုယ္စားလွယ္ ဦးငြန္ေမာင္း က ေျပာသည္။
အင္တာနက္ ဝဘ္ဆိုဒ္စာမ်က္ႏွာမ်ားကို ေန႔စဥ္ၾကည့္႐ႈ ဖတ္မွတ္ေလ့ရွိသည့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေန အမ်ဳိးသားတဦးက လႊတ္ေတာ္ကို တိုက္႐ိုက္ထိေတြ႔ဆက္ဆံခြင့္ရရွိသည္မွာ ေကာင္းမြန္ေသာ္လည္း ယခုနည္းလမ္းသည္ မိမိတို႔ျပည္သူ မ်ားတင္ျပသည့္ အႀကံျပဳခ်က္၊ လုိလားခ်က္မ်ားကို လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္မ်ားက နားလည္လက္ခံျခင္း ရွိ/မရွိ မသိႏိုင္သည့္ တဖက္သတ္ လမ္းေၾကာင္းျဖစ္ေန၍ လႊတ္ေတာ္အေနျဖင့္ ျပည္သူႏွင့္ ဆက္ဆံရာတြင္ လြယ္ကူစြာ ထိေတြ႔ႏုိင္ၿပီး အျပန္အလွန္ ေျပာဆိုေဆြးေႏြးႏုိင္သည့္ အျခားနည္းလမ္းမ်ားကိုလည္း ထပ္မံစဥ္းစားသင့္ေၾကာင္း အၾကံျပဳသည္။
ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္၏ အင္တာနက္ ဝဘ္စာမ်က္ႏွာကို ဇူလိုင္လ ဒုတိယပတ္အတြင္းက စတင္လႊင့္တင္ခဲ့ၿပီး ျမန္မာႏိုင္ငံ ၏ အင္တာနက္ အသံုးျပဳႏုိင္မႈမွာ ၂ဝ၁ဝ ခုႏွစ္ ဇူလိုင္လအထိ လူဦးေရ သန္း ၆ဝ ၏ ဝ.၈ ရာခိုင္ႏႈန္း (လူ ေလးသိန္း
ရွစ္ေသာင္း) သာ ရွိသည္ဟု ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးက ထုတ္ျပန္သည္။ အသံုးျပဳသူ အမ်ားစုမွာလည္း ရန္ကုန္၊ မႏၲေလးၿမိဳ႕မ်ားမွ ျဖစ္သည္။
No comments:
Post a Comment