Wednesday, July 25, 2012

ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္ တံတား ေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္၍ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးကို ရွစ္လမ္းသြားႏွင့္ သမိုင္း ဘူတာ႐ံုလမ္းကို ေျခာက္လမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕မည္

Ever November | 7/25/2012 02:14:00 PM | Best Blogger Tips
ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆံုအနီး ေဆာင္ရြက္ေနသည့္ လုပ္ငန္းခြင္ တစ္ေနရာကို ေတြ႔ရစဥ္

ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုတြင္ ခံုးေက်ာ္တံတား ေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းမႀကီးအား လက္ရွိ ေျခာက္လမ္းသြားလမ္းမွ ရွစ္လမ္းသြားလမ္းအျဖစ္ လည္းေကာင္း၊ သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းကိုလည္း ေျခာက္လမ္းသြားလမ္းအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ဘုရင့္ေနာင္မွာ ခံုးေက်ာ္တံတား မေဆာက္ခင္ အခုေလာေလာဆယ္ မွာ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းမႀကီးကို  ရွစ္လမ္းသြားလမ္းအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ေနပါတယ္။ ေနာက္ၿပီး သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းကိုလည္း ေျခာက္လမ္းသြားလမ္း အျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕မွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီ အတြက္လည္း လုပ္ငန္း စတင္ေဆာင္ရြက္ေနပါၿပီ”ဟု လည္း ဘုရင့္ေနာင္ အေ၀းေျပး ကုန္တင္ယာဥ္ရပ္နားစခန္း မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
ဘုရင့္ေနာင္လမ္းအား တိုးခ်ဲ႕ေနသည့္အတြက္ ယာဥ္ေၾကာ႐ႈပ္ေထြး ပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ၾကံဳေတြ႕ႏုိင္သည့္ အတြက္ ျပည္သူမ်ားအတြက္ ပန္ၾကားခ်က္ဆိုသည့္ ဆုိင္းဘုတ္မ်ားေထာင္ကာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီမွ အသိေပးထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
ထို႔ျပင္ လမ္းခ်ဲ႕ရန္အတြက္ မလြတ္ကင္းသည့္ ဓာတ္တုိင္မ်ား ဖယ္ရွားျခင္း၊ သစ္ပင္မ်ားခုတ္ထြင္ ရွင္းလင္းျခင္းမ်ားကို ျပဳလုပ္ေနၿပီျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
“ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတား ရဲ႕ ဒီဇုိင္းပံုစံအရဆိုရင္ ရွစ္လမ္းသြားလမ္းက မဂၤလာသန္းျမင့္ ေရွ႕ကေန  ပြဲ႐ံုဘက္က ယင္းမာ လမ္းမေရာက္ခင္ အထိေလာက္ ခ်ဲ႕မယ္လို႔ သိရပါတယ္။ သမိုင္းဘူ တာ႐ံုလမ္းမွာေတာ့ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆံုကေန ဘုရင့္ေနာင္တံတားအထိကို ခ်ဲ႕သြားမယ္လို႔လည္း သိရပါတယ္”ဟုလည္း ဘုရင့္ေနာင္ရွိ စခန္းအက်ဳိးေဆာင္အဖြဲ႕မွ တာ၀န္ရွိသူတစ္ဦးက ဆိုပါသည္။
ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား စီမံကိန္းအား FMI  ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ယူ တည္ေဆာက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
EMG

1 comment:

popmyitta said...

သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္းေပၚသို႔ ၁၂ ေပခန္႔ပို၍ေဆာက္လုပ္ထားေသာ အေဆာက္အဦး
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္တခြင္ လမ္းပိတ္ဆို႕မႈမ်ား ေလ်ာ့နည္းေစရန္အတြက္ လွည္းတန္းခံုးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို တည္ေဆာက္ ေျဖရွင္းလ်က္ရွိသည့္အတြက္ မ်ားစြာ ၀မ္းေျမာက္ဂုဏ္ယူေက်းဇူးတင္ရွိပါသည္။
သို႔ေသာ္ ဘုရင့္ေနာင္ ႏွစ္ထပ္ခံုးေက်ာ္တံတားအတြက္ သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္းကို Survey စတင္ ေဆာင္ရြက္စဥ္ (၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းခန္႔) ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုမွ အေရွ႕ဘက္ ၈ လမ္းထိပ္ထိ လည္းေကာင္း၊ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လခန္႔တြင္ ဒုတိယအႀကိမ္ Survey ေဆာင္ရြက္ သည့္အခါ အေရွ႕ဘက္ ၇ လမ္းထိပ္ထိလည္းေကာင္း၊ Marking မ်ားကို လူေနရပ္ကြက္ဘက္တြင္ ပလက္ေဖာင္းအစပ္ထိ အမွတ္ အသားမ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ပါသည္။ ယခင္ စက္မႈ(၁)ဝန္ႀကီးဌာနမွ သားေရစက္႐ံုခြဲ အား ေအာင္သေျပကုမၸဏီမွ ဝယ္ယူခဲ့ၿပီး ရပ္ကြက္ဘက္သို႔ ၇ လမ္းႏွင့္ ၈ လမ္းမ်ားႏွင့္မ်က္ႏွာခ်င္းဆိုင္တြင္ ေအာက္ထပ္၌ စားေသာက္ ဆိုင္ခန္း၊ စတိုးဆိုင္ခန္း၊ အေရာင္းဆိုင္ခန္းမ်ားႏွင့္ အေပၚထပ္တြင္ ကာရာအိုေကခန္းမ်ားဖြင့္လွစ္ရန္ သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္းေပၚသို႔ ေရွ႕ထြက္ၿပီးေဆာက္လုပ္ခဲ့သည္ကို ေတြ႕ရွိရပါသည္။ လမ္းေပၚသို႔ထြက္ေနသျဖင့္ Composite ေဆာင္ရြက္စဥ္က ဓါတ္ႀကိဳႏွင့္ထိၿပီး ဓါတ္လိုက္၍ ျပဳတ္က်ခဲ့မႈမ်ားလည္း ရွိခဲ့ပါသည္။ ထိုသို႔ ဒုတိယအႀကိမ္ Survey ေဆာင္ရြက္စဥ္ အဆိုပါသားေရစက္႐ံုခြဲဘက္အျခမ္းသို႔ ၁၂ ေပေနာက္ဆုတ္ရန္ အနီေရာင္ေဆးမ်ားျဖင့္ အုတ္နံရံ၌ ေရးသားခဲ့ပါသည္။
ထိုသို႔ စည္းကမ္းမဲ့ေဆာက္လုပ္ထားျခင္းအား ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာမွ မည္သူခြင့္ျပဳသည္ကို စဥ္းစားစရာ ရွိေနပါသည္။ ထိုအေဆာက္အဦးပိုင္ရွင္မ်ားမွာ ေအာက္ထပ္မ်ားအား စေဘာ္ယူငွားရမ္းထားၿပီး၊ အေပၚထပ္အား ဆိုင္းငံ့ထားသည္ကိုလည္းေတြ႕ရွိရပါသည္။
၎တို႔မွ ေအာက္ထပ္ရွိ လူႀကီးမင္းဖုန္းဆိုင္၊ ABC စတိုးဆိုင္၊ KSS ဒန္ေပါက္ဆိုင္ အပါအ၀င္ ငွားရမ္းထားေသာ ဆိုင္မ်ားမွ ဆိုင္ပိုင္ရွင္မ်ားအား အသနားခံစာစုေပါင္းေရးရန္ႏွင့္ စည္ပင္သို႔ တင္ျပရန္ တစ္ရက္တြင္ ဓါတ္ပံုမ်ား႐ိုက္၍ ေဆာင္ရြက္ခဲ့သည္ကိုလည္းေတြ႕ရွိခဲ့ပါသည္။ ထိုသို႔ ေဆာင္ရြက္ၿပီး မ်ားမၾကာမီ၊ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္၊ ဒီဇင္ဘာလ ဒုတိယပတ္ စေန၊ တနဂၤေႏြညမ်ားတြင္ အဆိုပါ ခံုးေက်ာ္တံတားေဆာက္လုပ္ေရး အဖြဲ႕မွ Final Survey ေဆာင္ရြက္ျပန္ပါသည္။ ထိုသို႔ေဆာင္ရြက္ သည့္အခါ ၎တို႔၏ သားေရစက္႐ံုခြဲ (အေဟာင္း)ဘက္အျခမ္းမွာ ပလက္ေဖာင္းအစပ္ထိသာပါၿပီး ရပ္ကြက္ဘက္ အျခမ္းတြင္ ပလက္ေဖာင္အျပည့္ ႏွင့္အခ်ဳိ႕အိမ္မ်ားအတြင္း (၂)ေပခန္႔ထိ အမွတ္အသားမ်ား ျပဳလုပ္ သြားသည္ကို အံ့ၾသစြာ ေတြ႕ရွိခဲ့ရပါသည္။
စက္႐ံုဘက္ျခမ္းရွိလူေနအိမ္မ်ား၏ မ်က္ႏွာစာ အစသည္ ကားလမ္းႏွင့္ ေပ ၃၀ ခန္႔ခြာ၍ တည္ေဆာက္ခြင့္ျပဳထားပါလ်က္ အဆိုပါစက္႐ံုကို ကားလမ္းေပၚအထိ မည္သူ ေဆာက္လုပ္ခြင့္ျပဳခဲ့သည္ ကိုလည္းေကာင္း၊ ပိုင္ရွင္ျဖစ္ေသာ ေအာင္သေျပ ေကာ္ေဇာေရာင္း၀ယ္ေရးကုမၸဏီသည္ စည္ပင္သို႔ ၎ပိုင္ အေဆာင္အဦ မဖ်က္ဆီးရေအာင္ စည္ပင္သို႔ မည္မွ်ထပ္မံ ပူေဇာ္ခဲ့သနည္းဆိုသည္ကို စဥ္းစားစရာ ျဖစ္ေနပါသည္။ အမ်ားျပည္သူမ်ားႏွင့္ အဆိုပါ အခြင့္ထူးခံလူတန္းစားမ်ား၊ အစိုးရအဖြဲ႕ႏွင့္ တိုက္႐ိုက္ပတ္သက္ေနသူမ်ားသည္ မည္သည့္ ဥပေဒကိုမွ် မမႈဘဲ ထင္သလို လုပ္ရာ ေရာက္ေနပါသျဖင့္ တံတားစတင္မတည္ေဆာက္မီ ျပည့္စံုစြာ ေလ့လာၿပီး ကူညီေပးႏိုင္ပါရန္ အကူအညီ ေတာင္းအပ္ပါသည္။
သမိုင္းသား

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1