Sunday, February 19, 2012

 Call Center တြင္ ကရင္၊ ရႇမ္း၊ ကခ်င္ စသည့္ တိုင္းရင္းသား ဘာသာစကားမ်ားျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေန

November | 2/19/2012 10:23:00 AM | Best Blogger Tips
Call Center အတြင္းပိုင္းတစ္ေနရာကို ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁၅ ရက္က ေတြ႔ရစဥ္




Call Center  တြင္ ကရင္၊ ရႇမ္း၊ ကခ်င္စသည့္ တိုင္းရင္းသားဘာသာစကားမ်ားျဖင့္ ေျဖၾကား၀န္ေဆာင္မႈေပးႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေဆာင္ရြက္လ်က္ရႇိေၾကာင္း သတင္းရရႇိသည္။


လက္ရႇိတြင္ အဆိုပါ Call Center ၌ ျမန္မာဘာသာစကားအျပင္ အဂၤလိပ္၊ တ႐ုတ္၊ မေလးရႇား၊ ဂ်ပန္စသည့္ ႏိုင္ငံျခားဘာသာစကားမ်ားျဖင့္လည္း ေျဖၾကား၀န္ေဆာင္မႈေပးေနေၾကာင္း သိရသည္။

''ျမန္မာနဲ႔အဂၤလိပ္ ဘာသာစကားႏႇစ္မ်ဳိးကေတာ့ ေန႔ေရာညပါ ၂၄ နာရီလံုး ေျဖၾကား၀န္ေဆာင္မႈေပးေနၿပီး တ႐ုတ္၊ မေလးရႇားနဲ႔ ဂ်ပန္ဘာသာစကားေတြကေတာ့ ေန႔ခင္းဘက္ပိုင္းပဲ ရမႇာပါ။ ဒီလိုမ်ဳိး ၀န္ ေဆာင္မႈရႇိတာကို ႏိုင္ငံျခားသားေတြ အေနနဲ့ Tourist Guide ေတြကေနတစ္ဆင့္သိၾကၿပီး ဆက္သြယ္ေမးျမန္းၾကတာပါ။ Guide  ေတြကပဲ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းေပးတာလည္း ရႇိပါတယ္။ ကရင္၊ ရႇမ္း၊ ကခ်င္စတဲ့ တိုင္းရင္းသားဘာသာစကားေတြနဲ႔လည္း ေျဖၾကားေပးႏိုင္ဖို႔ စီစဥ္ေနပါတယ္။ တိုင္းရင္းသားဘာသာစကား တတ္ကြၽမ္းတဲ့၀န္ထမ္းေတြ ခန္႔ထားၿပီးျဖစ္ေပမယ့္ လက္ရႇိမႇာလိုအပ္တာေတြကို သင္ၾကားေလ့က်င့္ေနပါတယ္။ ေနာက္ႏႇစ္လေလာက္ဆိုရင္ စတင္၀န္ေဆာင္မႈေပးဖို႔ ရႇိပါတယ္''ဟု Call Center မႇ တာ၀န္ရႇိသူက ဆိုပါသည္။

မည္သည့္ကိစၥရပ္မဆို သိရႇိလိုပါက Call Center သို႔ ဆက္သြယ္ေမးျမန္းႏိုင္ၿပီး အေထြေထြကိစၥရပ္မ်ားအတြက္ သီးျခား၀န္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ရႇိေၾကာင္း သိရႇိရသည္။ အေထြေထြကိစၥရပ္မ်ား ေမးျမန္းျခင္းအတြက္ ၂၀၁၂ ခုႏႇစ္ ေဖ ေဖာ္၀ါရီလဆန္းပိုင္းမႇစ၍ တစ္မိနစ္လွ်င္က်ပ္ ၃၀ ႏႈန္းျဖင့္ စတင္ေကာက္ခံၿပီး ၀န္ေဆာင္မႈေပးလ်က္ရႇိေၾကာင္း သိရသည္။ ယင္းမႇာဖုန္းအားလံုးတြင္ တစ္ေျပးညီ စတင္ႏိုင္ျခင္းမရႇိေသးေသာ္လည္း ေနာက္ပိုင္းတြင္ ဖုန္းစနစ္ အမ်ဳိးမ်ဳိး၌ ထိုသို႔ေကာက္ခံ၀န္ေဆာင္မႈေပးသြားမည္ျဖစ္သည္။ အေထြေထြကိစၥရပ္မ်ား ေမးျမန္းျခင္းမႇာ ႏႇစ္လအတြင္း ေမးျမန္းမႈေပါင္း ၅၀၀၀ ႏႇင့္ ၁၀၀၀၀ အၾကားတြင္ရႇိၿပီး ဖုန္းနံပါတ္ ၁၈၇၆ သို႔ ေမးျမန္းရေၾကာင္း သိရသည္။ 
From EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1