Thursday, July 19, 2012

 ရန္ကုန္-မႏၱေလး လမ္းေဟာင္းအား ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ရန္ BOT ကုမၸဏီမ်ားသို႔ ညႊန္ၾကားထား

Ever November | 7/19/2012 08:01:00 PM | Best Blogger Tips
 ရန္ကုန္-မႏၱေလး လမ္းေဟာင္းရွိ ျဖဴးလမ္းပိုင္း တစ္ေနရာအား ဇူလိုင္လ ဒုတိယပတ္က ေတြ႔ရစဥ္

ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္း၌ တစ္ေန႔လွ်င္ ပ်မ္းမွ်ယာဥ္အစီးေရ ၂၅၀၀ အထက္ ျဖတ္သန္းသြားလာေနသည့္ လမ္းပိုင္းမ်ားကို ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ရန္ BOT ကုမၸဏီမ်ားသို႔ ညႊန္ၾကားထားေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန ဒုတိယ၀န္ႀကီး ဦးေက်ာ္လြင္က လႊတ္ေတာ္တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းကဲ့သို႔လမ္းတိုးခ်ဲ႕ရာ၌ ၄၈ ေပအက်ယ္ေလးလမ္းသြားလမ္းအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္ရန္ႏွင့္ တစ္ေန႔ပ်မ္းမွ် ယာဥ္အစီးေရ စာရင္းအေပၚမူတည္ ၍ လမ္းအက်ယ္ကို တိုးခ်ဲ႕ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း ဒုတိယ ၀န္ႀကီးဦးေက်ာ္လြင္က  ဆက္လက္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ရန္ကုန္-မႏၲေလး လမ္းေဟာင္းမွာ သြားလာေနတဲ့ယာဥ္ေတြ မွာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္၊ ကုန္တင္ ယာဥ္ေတြသြားလာဖို႔ကို ကန္႔သတ္မထားပါဘူး။ အျမန္လမ္းမွာသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ေတြပဲ သြားလာ ခြင့္ျပဳထားတာပါ။ လက္ရွိ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းမွာေတာ့ ရန္ကုန္ကေန မႏၲေလးအထိကို ဂိတ္ ၁၁ ဂိတ္ရွိပါ တယ္။ တခ်ဳိ႕ဂိတ္ေတြက လမ္းျပဳ ျပင္မႈေတြရွိေပမယ့္ တခ်ဳိ႕လမ္းပိုင္းေတြမွာေတာ့ သိသာတဲ့ျပင္ဆင္မႈ ေတြ မေတြ႕ရပါဘူး”ဟုလည္း ဘုရင့္ ေနာင္ရွိကုန္စည္ ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းရွင္တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အလားတူကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမွ အၿငိမ္းစား ညႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးေအာင္ျမင့္ကလည္း “ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းကို တိုးခ်ဲ႕မယ္ဆိုရင္ လမ္းအလယ္မွာ လမ္းလယ္ကြၽန္းထည့္ၿပီး တိုးခ်ဲ႕ဖို႔အၾကံျပဳ လိုပါတယ္။ အလယ္မွာလမ္းလယ္ကြၽန္းရွိမယ္ဆိုရင္ ဟိုဘက္ႏွစ္လမ္း၊ ဒီဘက္ႏွစ္လမ္းျဖစ္သြားေအာင္ပါ။ ယာဥ္တစ္စီးနဲ႔တစ္စီး ေက်ာ္တက္လို႔ မလိုအပ္တဲ့ ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈေတြ မျဖစ္ေအာင္ လမ္းလယ္ကြၽန္းထည့္ သင့္ပါတယ္။ လမ္းေကာင္းလာမယ္ဆိုရင္ ကုန္စည္စီးဆင္းမႈပိုျမန္မယ္။ အခ်ိန္ကုန္သက္သာမယ္။ ကုန္က် စရိတ္ေတြလည္း သက္သာလာမယ္” ဟုလည္း ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းေဟာင္းအား ေလးလမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕မည့္ အစီအစဥ္ႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေျပာၾကားခဲ့သည္။ 
EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1