Monday, March 11, 2013

အသံုးျပဳသူစိတ္ႀကိဳက္ သတင္းအျပင္အဆင္ ထားႏိုင္မႈႏွင့္ ပိုမိုႀကီးမားေသာ ဓာတ္ပံုမ်ား ပါ၀င္သည့္ ပင္မစာမ်က္ႏွာသစ္ Facebook မိတ္ဆက္

Ever November | 3/11/2013 05:04:00 PM | Best Blogger Tips

Facebook စာမ်က္ႏွာတြင္ မိတ္ေဆြမ်ား၏ သတင္းမ်ားႏွင့္ ကမၻာ့သတင္းမ်ားကို စိတ္ႀကိဳက္ျပင္ဆင္ကာ personalized news paper အျဖစ္ေျပာင္းလဲႏိုင္ေသာ ၀က္ဘ္ဆိုက္စာမ်က္ႏွာသစ္ကို စတင္အသံုးျပဳသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း Facebook က မတ္ ၇ ရက္တြင္ ထုတ္ျပန္ခဲ့သည္။

Facebook ၏ News Feed အသံုး၀င္မႈကို ျပင္ဆင္ခဲ့ၿပီး အသံုးျပဳသူက ကိုယ္ႏွစ္သက္ရာ သတင္းမ်ားကို စိတ္ႀကိဳက္ထားရွိခြင့္ ေပးထားေသာ ၀န္ေဆာင္မႈကို စတင္ၿပီျဖစ္ေၾကာင္း Facebook ကို ပူးတြဲတည္ေထာင္သူ မာ့ခ္ဇက္ကာဘက္က ေျပာၾကားခဲ့သည္။ "ဒါဟာ ကိုယ့္စိတ္ႀကိဳက္ သတင္းစာမ်ဳိးတစ္ခုကို ထားရွိခြင့္ရတဲ့ အထူးေနရာတစ္ခုလို႔ ကြၽန္ေတာ္ထင္ပါတယ္" ဟု သူကဆိုသည္။
Facebook သည္ သူ၏၀က္ဘ္ဆိုက္ကို စားပြဲတင္ကြန္ပ်ဴတာမ်ား၊ လက္ေတာ့ပ္မ်ားတြင္ အသံုးျပဳေနသည့္အတုိင္း မိုလ္ဘိုင္းဖုန္းမ်ား သင္ပုန္းကြန္ပ်ဴတာမ်ားတြင္ အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ေနၿပီး အသြင္သစ္တြင္ ဓာတ္ပံုမ်ားကို ပိုမိုႀကီးမားစြာျမင္ ေတြ႕ႏိုင္မည္ျဖစ္သည္။ Facebook အသံုးျပဳသူသည္ CNN ႏွင့္ အျခားမီဒီယာ အဖြဲ႕အစည္းမ်ား၏ ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားကို Like လုပ္ထားပါက မီဒီယာ၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ား၏ ထိပ္တန္းသတင္းမ်ား၊ ျပန္လည္မွ်ေ၀မႈ အမ်ားဆံုး သတင္းမ်ားကို ၎၏စာမ်က္ႏွာတြင္ ေဖာ္ျပေနမည္ျဖစ္သည္။ မိုဘိုင္း၀က္ဘ္ဆိုက္မ်ားတြင္ News Feed အသံုး၀င္မႈကို ထည့္သြင္းၿပီး ေၾကာ္ျငာမ်ား ထည့္သြင္းႏိုင္ေသာေၾကာင့္ Facebook သည္ ၿပီးခဲ့သည့္ႏွစ္က အျခားေၾကာ္ျငာ လုပ္ငန္းမ်ားထက္ မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာ၀င္ေငြ ပိုမိုရရွိခဲ့ေၾကာင္း ေၾကာ္ျငာလုပ္ငန္းကြၽမ္းက်င္သူ eMarketer က ဆိုသည္။
Facebook သည္ ၂၀၁၂ ခုႏွစ္တြင္ အေမရိကန္မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာ ေစ်းကြက္၏ ၁၈ ဒသမ ၄ ရာခိုင္ႏႈန္းကို ရရွိခဲ့ေၾကာင္း eMarketer က ခန္႔မွန္းခဲ့သည္။ အေမရိကန္ မိုဘိုင္းေၾကာ္ျငာေစ်းကြက္သည္ ယမန္ႏွစ္က ေဒၚလာ ၄ ဘီလ်ံရွိခဲ့ၿပီး ယခုႏွစ္တြင္ ေဒၚလာ ၇ ဒသမ ၁၉ ဘီလ်ံအထိ ျမင့္တက္လာမည္ဟု eMarketer က ခန္႔မွန္းထားသည္။
Ref:NYTimes
EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1