ဧၿပီ(၁)ရက္ေန႔မွ
(၁၁)ရက္ေန႔ထိ သတ္မွတ္မုိင္ႏႈန္းထက္ ပုိမုိေမာင္းႏွင္ေသာယာဥ္မ်ားကုိ
အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚ၌ ဖမ္းဆီးရရွိမႈမွာ (၃၈၂) မႈရွိခဲ့ၿပီး ဘတ္စ္ကား (၃)
စီးပါ၀င္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ဖမ္းမိတဲ့ကားေတြမွာ
ကုိယ္ပုိင္ကားေတြမ်ားတယ္ဗ်၊ ဖမ္းမိတဲ့ကားေတြကုိ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ခ်လံျဖတ္ၿပီး
တရားရံုးမွာ ဒဏ္ေငြသြားေဆာင္ခုိင္းတယ္၊ တစ္ခ်ဳိ႕ဆုိရင္
ႏွစ္ေခါက္ဖမ္းမိတာေတြရွိတယ္။” ဟု အျမန္လမ္းမႀကီးရဲတပ္ဖြဲ႕မွ ဒုရဲအုပ္စုိး၀င္းကေျပာသည္။
ထုိကဲ့သုိ႔ ဖမ္းဆီးရရွိမႈ သံုးခါေက်ာ္သြားလွ်င္ အျခားနည္းျဖင့္ စဥ္းစားအေရးယူသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းကုိလည္းဆက္လက္ေျပာဆုိခဲ့သည္။
အျမန္လမ္းမႀကီးရဲတပ္ဖြဲ႔အေနျဖင့္
သတ္မွတ္မုိင္ႏႈန္းထက္ပုိမုိေမာင္းႏွင္ေသာယာဥ္မ်ားကုိ ပညာေပးကာလ အျဖစ္
ေဖေဖာ္၀ါရီလမွ မတ္လကုန္ထိျပဳလုပ္ခဲ့ကာ ဧၿပီ(၁)ရက္ေန႔မွစတင္၍ အေရးယူခဲ့ျခင္း
ျဖစ္သည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံရဲတပ္ဖြဲ႕အေနျဖင့္ အရွိန္တုိင္းကိရိယာ (Reflex Traffic System-Myanmar Mobile Traffic Rader System) အား ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာမွ ၀ယ္ယူထားျခင္းျဖစ္ၿပီး ထုိစက္ႏွစ္လံုးကုိ ႀသစေတးလ်ႏွင့္ မေလးရွားတုိ႔မွ တင္သြင္းလာျခင္းျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။
သတ္မွတ္မုိင္ႏႈန္းထက္
ပုိမုိေမာင္းႏွင္ေသာယာဥ္မ်ားအား ယာဥ္စည္းကမ္းဥပေဒအရ ဒဏ္ေငြ က်ပ္(၃၀၀၀၀)
က်ပ္သံုးေသာင္း မွက်ပ္ ငါးေသာင္း (၅၀၀၀၀)ထိ ဒဏ္ရုိက္ႏုိင္ေၾကာင္းကုိလည္း
အျမန္လမ္းမႀကီးရဲတပ္ဖြဲ႔မွ ရဲမွဴးကေျပာသည္။
အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္
သတ္မွတ္ထားေသာမုိင္ႏႈန္းမ်ားမွာ ေဆာက္လုပ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သတ္မွတ္ထားျခင္း
ျဖစ္ၿပီး အခ်ဳိ႕ေနရာတြင္ တစ္နာရီလွ်င္ ကီလုိမီတာ (၁၀၀)ႏႈန္း
အခ်ဳိ႕ေနရာတြင္ တနာရီလွ်င္ ကီလုိမီတာ (၆၀)ႏႈန္း အသီးသီး
သတ္မွတ္ထားေၾကာင္းသိရသည္။
ရန္ကုန္-အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚ၌
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ေမ(၂၀) ရက္မွ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ မတ္(၁၁)ရက္ထိ
ယာဥ္တိမ္းေမွာက္မႈ(၁၄၁) ႀကိမ္ႏွင့္ ေသဆံုးသူ (၆၉) ဦးထိရွိခဲ့ၿပီး၊
ထိခုိက္သူ (၃၀၄)ဦးရွိခဲ့သည္။ တိမ္းေမွာက္မႈမ်ားမွာ
ယာဥ္အားအရွိန္ျပင္းစြာေမာင္းႏွင္မႈ၊ ယာဥ္ေမာင္းသူအိပ္ငုိက္မႈ၊
မူးယစ္ေသာက္စားေမာင္းႏွင္မႈႏွင့္ ယာဥ္ခြ်တ္ယြင္းမႈတုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း
အျမန္လမ္းမႀကီးရဲတပ္ဖြဲ႔၏ေၾကျငာခ်က္အရသိရသည္။
အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ဆုိင္ကယ္ေမာင္းႏွင္သူမ်ားကုိလည္း အေရးယူေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိၿပီး၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇန္န၀ါရီ(၁)ရက္ မွ မတ္(၁၁)ရက္ထိ ဖမ္းဆီးအေရးယူမႈ (၁၂၈၂)စီးရွိခဲ့ေၾကာင္းသိရသည္။
ေကာင္းျမတ္ၿဖိဳး ( ျမစ္မခ )
No comments:
Post a Comment