ဒီကိစၥနဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ျဖစ္ႏုိင္မယ့္ နည္းလမ္းေတြကို ႏုိင္ငံတကာ ကုမၸဏီေတြနဲ႔ ေဆြးေႏြး ၾကည့္ေနတယ္လို႔ မီးရထားဝန္ႀကီး ဦးေအာင္မင္းက ႐ုိက္တာသတင္းဌာနကို ေျပာပါတယ္။
ဒါေပမယ့္ ေနျပည္ေတာ္မွာေတာ့ အလားတူ စီမံကိန္းမ်ိဳးေဆာင္ရြက္ဖုိ႔ အစီအစဥ္မရွိဘူးလို႔လည္း ဦးေအာင္မင္းက ေျပာပါတယ္။ ရန္ကုန္မွာ တည္ေဆာက္ဖို႔ စဥ္းစားေနတဲ့ မိုးပ်ံနဲ႔ ေျမေအာက္ ရထားလိုင္းကို ထိုင္းႏိုင္ငံ ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕နဲ႔ တ႐ုတ္ႏုိင္ငံ ေဘဂ်င္းၿမိဳ႕ေတြက ပံုစံမ်ိဳး တည္ေဆာက္ဖို႔ ၾကံဆေနတာလို႔ ဦးေအာင္မင္းက ဆိုပါတယ္။ ဒီရထားလိုင္း စီမံကိန္းကို အေမရိကန္၊ ဂ်ာမနီ၊ ဂ်ပန္နဲ႔ စကၤာပူက ကုမၸဏီေတြ စိတ္ဝင္စားေနၾကတယ္လို႔လည္း သူကေျပာပါတယ္။ ဒီအစီအစဥ္ကို ဘယ္ေတာ့ေလာက္စၿပီး အေကာင္အထည္ ေဖၚမွာလဲလို႔ ႐ုိက္တာသတင္းေထာက္ေတြက ေမးတဲ့အခါ ဒီကိစၥဟာ BOT စနစ္လို႔ ေခၚေနၾကတဲ့ တည္ေဆာက္-လုပ္ကိုင္-လႊဲေျပာင္း ဆိုတဲ့ အေျခအေနေပၚမွာ တည္ေနလို႔ တည္ေဆာက္မယ့္ ကုမၸဏီေတြ ရွိလာရင္ ညႇိႏႈိင္းေဆြးေႏြး လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳမွာျဖစ္ေၾကာင္း ရထားဝန္ႀကီးက ျပန္လည ေျဖၾကားသြားပါတယ္။ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ စီးပြားေရး အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွာ လူဦးေရ ၆ သန္းေလာက္ရွိၿပီး တစ္ႏုိင္ငံလံုး လူဦးေရရဲ႕ ၁၀ ပံု ၁ ပံုေနထိုင္ၾကတာ ျဖစ္ပါတယ္။
From RFA
No comments:
Post a Comment