Thursday, February 16, 2012

OSS အဖြဲ႔၏ ကား CIF ေစ်းႏႈန္းသတ္မႇတ္ခ်က္အခ်ဳိ႕ မႇားယြင္းေနေၾကာင္း ေ၀ဖန္လာၾက Alphard အမ်ဳိးအစားကားတစ္မ်ဳိးတည္း၏ ေစ်းကြဲလြဲမႈသည္ပင္ ႏိုင္ငံအတြက္အခြန္က်ပ္ ၁၀ ဘီလ်ံနစ္နာႏိုင္

November | 2/16/2012 03:21:00 PM | Best Blogger Tips
အနိမ့္ဆံုး အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၅၀၀၀ မႇ ၂၀၀၀၀ အထိတန္ေၾကးရႇိၿပီး ႏိုင္ငံေတာ္မႇ အခြန္ က်ပ္ ၁၀ ဘီလ်ံ၀န္းက်င္အထိ နစ္နာသြားႏိုင္သည့္ Toyota Alphard 2002အမ်ဳိးအစားကား


ဘီလ်ံနစ္နာႏိုင္
OSS အဖြဲ႔၏ ကား CIF ေစ်း ႏႈန္းမ်ားသတ္မႇတ္မႈမႇာ လြဲေခ်ာ္မႈမ်ား ရႇိေနေၾကာင္းႏႇင့္ Alphard အမ်ဳိးအစား ကားတစ္မ်ဳိးတည္း သတ္မႇတ္သည့္အေပၚ အေျခခံတြက္ခ်က္လွ်င္ပင္ က်ပ္ ၁၀ ဘီလ်ံ၀န္းက်င္အထိ နစ္နာသြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္း လုပ္ငန္း ရႇင္မ်ားက သံုးသပ္ခဲ့ၾကသည္။
အေမရိကန္ေဒၚလာ ၅၀၀၀ ၀န္းက်င္သာ တန္ေၾကးရႇိေသာ္လည္း Toyota Alphard 2002 ထက္ပို၍ အခြန္ပိုမိုေပးေဆာင္ရသည့္ Toyota Estima ကားအမ်ဳိးအစား
''Alphard ၂၀၀၂ ကတစ္ကယ္ေတာ့ အေမရိကန္ေဒၚလာ အနည္းဆံုး ၁၅၀၀၀ ကေန ၂၀၀၀၀ ေလာက္ထိ ရႇိတာပါ။ ဒါကို ေဒၚလာ ၅၀၀၀ ပဲသတ္မႇတ္ၿပီး အခြန္ေကာက္တယ္။ အဲဒီအတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္က ရသင့္ ရထုိက္တဲ့ အခြန္တစ္စီးကို က်ပ္ သိန္း ၁၀၀ ေလာက္နစ္နာတယ္။ အခု ကားေဟာင္းေရာ၊ သေဘၤာသားနဲ႔ အျခားကားသြင္းခြင့္အပါအ၀င္ စုစုေပါင္း အစီး ၇၀၀၀၀ သြင္းဖို႔ သတ္မႇတ္ထားတယ္။ အခုသြင္းၿပီးသား အစီးေရေရာ အခုလိုေစ်းကြဲလြဲေနတဲ့ အတြက္ေရာ သြင္းလာၾကမယ့္အစီးေရက ၁၀၀၀ ေလာက္ရႇိလိမ့္မယ္။ ၂၀၀၆ ေမာ္ဒယ္အထိတိုးၿပီး သတ္မႇတ္တဲ့အခါက်မႇ Alphard တင္သြင္းခြင့္ေပးခဲ့တာ။ အခုေတာက္ေလ်ာက္ Alphard အမ်ားႀကီးသြင္းေနၿပီ။ အစီး ၁၀၀၀ ထိဆိုရင္ က်ပ္ ၁၀ ဘီလ်ံ ေလာက္ ႏိုင္ငံ့အခြန္ နစ္နာသြားပါၿပီ။ ဒါေတာင္ ကားအမ်ဳိးအစားတစ္မ်ဳိးတည္းကိုပဲ တြက္ခ်က္ေျပာျပတာပါ။ Alphard 2002 ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ ၅၀၀၀ ပဲ သတ္မႇတ္ၿပီး ေဒၚလာ ၅၀၀၀ ေလာက္တန္တဲ့ Estima ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ ၁၅၀၀၀ ေလာက္ ေဆာင္ထားရတာကလည္း လြဲေနတာပဲ။ 2011 Camry ကို အေမရိကန္ေဒၚလာ ၄၃၅၀၀ သတ္မႇတ္တယ္၊ 2011 Mark X က်ေတာ့ ၅၀၀၀၀ သတ္မႇတ္တာကလည္း လြဲေနတာပဲေလ။ ၂၀၁၁ ေမာ္ဒယ္မႇာက်ေတာ့ Camry က ေစ်းနိမ့္ၿပီး Mark X က ေစ်းျမင့္တယ္။ ၂၀၀၇ ကေန ၂၀၁၀ ေမာ္ဒယ္အတြင္း သတ္မႇတ္တာက်ေတာ့ Camry က ျမင့္ၿပီး Mark X က နည္းေနတယ္။ ဘာကိုၾကည့္ၿပီး ေစ်းသတ္မႇတ္တာလဲ မသိေပမယ့္ ကားလုပ္ငန္းရႇင္တစ္ခ်ဳိ႕ သြင္းခ်င္တဲ့ပံုစံမ်ဳိး လုပ္ေပးသလိုျဖစ္ေနတယ္။ OSS အဖြဲ႔အေနနဲ႔ ဂ်ပန္ေလလံေစ်းကြက္ေစ်းကို ယူရင္ ယူ၊ ဒါမႇမဟုတ္ ကားေစ်းနဲ႔ပတ္သက္တဲ့ ႏိုင္ငံတကာ Websiteတစ္ခုကိုပဲ အမႇန္ယူၿပီး ေစ်းႏႈန္းယူတာက ပိုၿပီးထင္သာျမင္သာ ရႇိမယ္ထင္ပါတယ္။ အင္တာနက္ေလာက္ေတာ့ ၾကည့္သင့္ပါတယ္။ ကားသြင္းတဲ့အစီအစဥ္ လုပ္ကိုင္ေနတာလည္း ၆ လေလာက္ရႇိေနပါၿပီ။ လုပ္ငန္းကြၽမ္းက်င္မႈ ရႇိေနပါၿပီ။ လုပ္ငန္းမကြၽမ္းက်င္တာမဟုတ္ပဲ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းရႇင္ေတြ လုပ္ခ်င္တဲ့ပံုစံအတုိင္း သတ္မႇတ္ေနတာမ်ဳိး မျဖစ္ဖို႔ေတာ့ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးအလြဲဆံုးတစ္ခ်က္ကို ေထာက္ျပရရင္ေတာ့ ဒီဇယ္နဲ႔ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ မႇာ ျမန္မာႏိုင္ငံကသြင္းေနတဲ့ အမ်ဳိးအေတြထဲမႇာ ဓာတ္ဆီအင္ဂ်င္ကေစ်းနိမ့္ၿပီး ဒီဇယ္က ေစ်းျမင့္တာ အားလံုးသိတယ္။ ဂ်ပန္ကားလုပ္တဲ့ သူေတြအားလံုး သိတယ္။ အခု ဓာတ္ဆီကားက ေစ်းျမင့္ၿပီး ဒီဇယ္ကို ေစ်းနည္း ထားတာကလည္း  ေျပာစရာျဖစ္ေနတယ္။ သြင္းသင့္တဲ့ကားမသြင္းရပဲ။ မသြင္းသင့္တဲ့ကားသြင္းေနရတယ္'' ဟု ကားေဟာင္းအပ္ကာ ကားသစ္ တင္သြင္းမည့္သူတစ္ဦးကဆိုသည္။
''OSS အဖြဲ႔ရဲ႕သတ္မႇတ္တဲ့အတိုင္း သြင္းလာတဲ့ ၁၃၀၀ စီစီကားကို ေဖေဖာ္၀ါရီလ ၁၃ ရက္ေန႔ ကားထုတ္ေတာ့ ေစ်းတိုးသတ္မႇတ္မယ္ဆိုလို႔ ကားထုတ္မရဘူး။ Alphard သြင္းတဲ့သူေတြက်ေတာ့ CIF ၅၀၀၀ နဲ႔ရတယ္။ အဲဒီအထိ လြဲေနၾကပါ တယ္''ဟု သေဘၤာသားတစ္ဦးကလည္း ေျပာျပခဲ့ပါသည္။
From EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1