ေကာ့ကရိတ္-သကၤန္းညီေနာင္ လမ္းအူေၾကာင္းသစ္ျပ ေျမပုံ 
အေရႇ႕အာရႇ စီးပြားေရးစႀကႍ၏ အဓိကလမ္းအစိတ္အပိုင္းျဖစ္ေသာ 
ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္၊ ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယေျမျပန္႔လမ္းသစ္ကုိထိုင္းႏိုင္ငံSeeSangကုမၸဏီလီမိတက္မႇရက္ေပါင္း၈၄၀အတြင္းအၿပီး
တည္ေဆာက္ေဖာက္လုပ္ရန္ႏႇင့္
မၾကာမီရက္ပိုင္း၌စတင္တည္ 
ေဆာက္ေတာ့မည္ျဖစ္ေၾကာင္း
 ျမန္မာ့ေဆာက္လုပ္ေရးဌာနမႇ သိရႇိရသည္။
''See Sang  ကုမၸဏီကမၾကာခင္ ေရာက္လာေတာ့မႇာပါ။ ကုမၸဏီအေနနဲ႔ 
လက္ရႇိတံတားေဟာင္း ၾက့ံခိုင္မႈအပိုင္း၊ ျမ၀တီ-သကၤန္းညီ ေနာင္လမ္းပိုင္း၊ 
ဒုတိိယလမ္းသစ္ရယ္ကို အရင္ဆံုး လုပ္ေဆာင္သြားမႇာျဖစ္ပါတယ္''ဟု 
ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရး ျမိဳ႕နယ္အင္ဂ်င္နီယာ႐ံုးမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာသည္။
နယ္စပ္ျမ၀တီျမိဳမႇ လက္ရႇိသြားလာေနေသာ သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ 
ေဒါနေတာင္ေက်ာ္ ကုန္သြယ္လမ္းမႇလမ္းပိုင္းမႇာ ခရီးမိုင္ ၃၀ ရႇိျပီး 
ယခုေဖာက္လုပ္မည့္ ဒုတိယလမ္းမႇာ ၁၈ မိုင္၊ ၂၈ ဒသမ ၆၀၇ ကီလိုမီတာ 
ရႇည္လ်ားေၾကာင္း၊ လမ္းအက်ယ္ ၁၀ မီတာရႇိျပီး ႏိုင္လြန္ကတၲရာလမ္း 
အမ်ဳိးအစားျဖစ္ေၾကာင္း၊ ထိုင္း၊ ျမန္မာ-အိႏိၵယလမ္းပိုင္းစီမံကိန္း၏ ဘီအဆင့္
 ဒုတိယလမ္းပိုင္း ေရြးခ်ယ္ေဖာက္လုပ္ခဲ့ျခင္းျဖစ္ၿပီး မူလသကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့
 ကရိတ္လမ္းပိုင္းထက္ ၁၂ မိုင္ တိုေတာင္းသြားကာ ဘတ္ ၁၁၆၆  သန္း 
ကုန္က်ခံတည္ေဆာက္သြားရန္ လ်ာထားေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
ျမ၀တီ-သကၤန္းညီေနာင္-ေကာ့ကရိတ္ ဒုတိယလမ္းမႇာ ဂ်ပန္ေခတ္က ေဖာက္လုပ္ခဲ့ေသာ
 လမ္းအူေၾကာင္းလည္းျဖစ္ၿပီး ေအာက္ခံေျမသား ေကာင္းမြန္ျခင္း၊ 
ေဒါနေတာင္ေရႇာင္ကြင္းကာ ညီေနာင္-တတံကူး-ေကာ့ႏြဲ႔၊ 
ေခ်ာင္းေတာင္-လႈိင္၀ရြာတြင္ လက္ရႇိလမ္းေဟာင္းႏႇင့္ ေပါင္းဆုံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း
  သိရသည္။
အဆိုပါ လမ္းပိုင္းတည္ေဆာက္ေရးလုပ္ငန္းတြင္ မိုင္တိုင္ အမႇတ္ 
(၉၂/၇)မႇစတင္ကာ ခုနစ္ကီလိုမီတာ (၄ ဒသမ ၃၅၁၉) မိုင္ကုိ ျမ၀တီၿမိဳ႕နယ္ 
အင္ဂ်င္နီယာမ်ားက တာ၀န္ယူႀကီးၾကပ္ၿပီး ေကာ့ကရိတ္ဘက္ျခမ္း 
၂၁ကီလိုမီတာ(၁၃ဒသမ၀၅၅၇)မိုင္ကုိ ေကာ့ကရိတ္ခ႐ိုင္ အင္ဂ်င္နီယာမႇဴးႀကီးက 
ႀကီးၾကပ္ၿပီး ထိုင္းႏိုင္ငံ See Sang ကုမၸဏီလီမိတက္မႇ တာ၀န္ယူေဖာက္လုပ္ကာ 
အေျခခံအလုပ္သမားမ်ားအား ျမန္မာႏိုင္ငံအတြင္းမႇ 
ေခၚယူလုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
Ref; EMG 

No comments:
Post a Comment