Sunday, July 29, 2012

က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး .. ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး

Ever November | 7/29/2012 08:12:00 AM | Best Blogger Tips

ဒီကဗ်ာေလးကိုလည္း ရြက္သစ္ကေလာင္နာမည္နဲ႔ ၂၀၁၀ လႈိင္သာယာစက္မႈဇံု ဆႏၵျပပြဲေတြစလာတဲ့အခ်ိန္တုန္းက အဲ ဒီေနရာအထိသြားၿပီး သူတုိ႔မ်က္ႏွာေလးေတြကိုၾကည့္ၿပီး ျပန္ေရာက္ေတာ့ေရး ျဖစ္ခဲ့တာပါ။ ခုေနာက္ပိုင္းမွ လႈိင္သာယာ ဆႏၵျပပြဲေတြဆုိတာ လူတုိင္းသိလာတာပါ။ ဒီကဗ်ာကို သူငယ္ခ်င္းတေယာက္ ျပည္ပက ၀ဘ္ဆုိဒ္တခုကို က်ေနာ္မသိခင္ လွမ္းပို႔လုိက္ၿပီး ျပည္ပမွာအေျခခ်ေနတဲ့ ကဗ်ာဆရာမ (ႏုိင္ငံေရးကဗ်ာေတြ)တေယာက္ကနည္းနည္းကို မ်ားမ်ားလႈံ႔ေဆာ္ ေရးတဲ့ ကဗ်ာဆုိၿပီး ကဗ်ာေအာက္မွာကြန္မန္႔ေပးသြားခဲ့တာေလးကို စိတ္မေကာင္းျဖစ္လြန္းလုိ႔ သိမ္းထားခဲ့တာပါ။ ခုမွ ျပန္ရွယ္လုိက္ပါတယ္။ အဲဒါေတြဟာ အမွန္တရားေတြဟုတ္ မဟုတ္ အခု ကဗ်ာဖတ္သူဆီက သက္ေသျပဳေပးဖုိ႔ အကူ အညီေတာင္းပါရေစ….။
“က်မတုိ႔မွာေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး .. ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး”
ငယ္ငယ္က
ဥေရာပကၽြန္ ေတာ္လွန္ေရးသမုိင္းမွာ
အဖမ္းခံရတဲ့ ကၽြန္သူရဲေကာင္းေတြအၾကား
ဘယ္ေကာင္လဲ စပါတာကပ္လုိ႔ေမးေတာ့
အားလံုးမတ္မတ္ရပ္ၿပီး
ငါပဲ၊ က်ဳပ္ပဲ..၊ ဒီမွာပဲ .. ဆုိၿပီး
ေတာ္လွန္သူအားလံုးက ေသာင္းေသာင္းဖ်ဖ်
ရင္ေကာ့ေျဖခဲ့ၾကတယ္
ငါ႔ငယ္ အိမ္မက္ထဲကသူရဲေကာင္းေတြေလ
ၾကက္သီးေတြ ျဖန္းျဖန္းေဝ အားက်ခဲ့ဖူးတယ္….။
အခု အရွင္လတ္လတ္ႀကီး ျမင္ေတြ႔ခဲ့ရၿပီ
ဒါေပမယ့္
စပါတန္ေတြလုိ႔ ေယာကၤ်ားေတြမဟုတ္ဘူး
စပါတန္ေတြလုိ႔ လက္နက္ေတြကိုင္တုိက္ခဲ့သူေတြမဟုတ္ဘူး
သူတုိ႔ ရင္ထဲမွာ ဒုကၡသစၥာဒိုင္းနဲ႔
သူတုိ႔ႏႈတ္ဖ်ားက သံမဏိသြားလုိလက္နက္က
“က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး….
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး…..
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး……
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး……..
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး……….”
ဟုတ္ပါရဲ႕
က်မတုိ႔မွာေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
က်မတုိ႔မွာ က်မတုိ႔ဘဲရွိတယ္…
ေခါင္းေဆာင္မရွိတဲ့ က်မတုိ႔ေလးေတြက
ေခါင္းမရွိတဲ့ လူေတြကိုေအာ္ေျပာလုိက္တဲ့ အသံ
ကမာၻကို ခါညံသြားခဲ့တယ္။
ေအာ္လႈိင္သာယာ .. လႈိင္သာယာ
နာမည္ကလြဲၿပီး
ဘာမွ မလိႈင္ခဲ့၊ မသာခဲ့ မယာခဲ့တဲ့ေနရာ
လႈိင္သာယာဆုိတာ
က်မတုိ႔ကို ရွိရင္းစြဲေနရာေတြကေန
ကန္ထုတ္ခံခဲ့ရတဲ့ေနရာ
က်မတုိ႔ကို က်ဴးေက်ာ္ဆုိၿပီး
က်မတုိ႔ဘဝေတြထဲကို
ေခါင္းမရွိသူေတြ က်ဴးေက်ာ္လာၿပီး
လိႈင္သာယာဆီကို ပို႔ပစ္ခဲ့တာေလ။
ဒါေပမယ္႔ က်မတုိ႔႐ိုးသားခဲ့တယ္
က်မတုိ႔သစၥာျမဲခဲ့တယ္။ က်မတုိ႔သီးခံခဲ့တယ္။
က်မတုိ႔ႏုိင္တဲ့ဝန္၊ က်မတုိ႔စြမ္းတဲ့အားနဲ႔
က်မတုိ႔ဘဝကို အစြင့္ဆံုးကားခ်ဲ႕ခဲ့တယ္။
က်မတုိ႔အားလံုး
လႈိင္သာယာမွာေပ်ာ္ေအာင္ေနခဲ့ပါတယ္။
က်မတုိ႔တေတြ ေက်ာ္ေအာင္မေနခဲ့ဖူးသလုိ…
ႂကြားေအာင္ေနဖုိ႔လည္းေဝး.. ေဝးလြန္းခဲ့ပါတယ္။
အေဖရွာမေလာက္တာကို အေမဝင္ကူေထာက္ၿပီး
ေမာင္နဲ႔ႏွမတေတြ
တခြန္တအားစီ ဝင္႐ုန္းခဲ့ရတဲ့ေနရာဟာ
လႈိင္သာယာပါ။
တေန႔ ၅၀၀ – ၁၀၀၀ ကေန
တလ ၂၅၀၀၀ – ၃၀၀၀၀ ေတြ စုေဝးရာ
ေအာင္ေျမဌာေန လႈိင္သာယာေျမပါ။
က်မတုိ႔ရဲ႕ ဒုကၡသစၥာဟာ
ေတာ္လွန္ေရးဂါထာျဖစ္လာတဲ့တေန႔က်ေတာ့
တာဝန္ယူညႇိႏႈိင္းေပးတတ္ပံုမ်ား
ကမာၻမွာ ဘုရားတည္ေက်ာင္းေဆာက္ေနပါတယ္လုိ႔ အူတတ္တဲ့
ေခါင္းမရွိ လူႀကီးမင္းမ်ားခမ်ာ
ျပာျပာသလဲ ေခါဘဏီတပ္ႀကီးခ်ီလုိ႔
ဒုိင္းလႊားေသနတ္တကားကားစီလုိ႔
က်မတုိ႔ဆီေရာက္လာပံုမ်ား
သူတုိ႔နဲ႔ က်မတုိ႔အၾကား ရန္၊ ငါစည္းမ်ားျခားထားသလုိလုိ။
က်မတုိ႔မ်ား လက္နက္ဆြဲကိုင္ ႏုိင္လွန္ႏုိင္သလုိလုိ။
က်မတုိ႔မ်ား ေဒါင္းအလံလႊင့္လို႔ သူတုိ႔ကို ေတာ္လွန္သတ္ျဖတ္ေတာ့မလုိလုိ။
က်မတုိ႔မ်ား သူတုိ႔ကိုအေၾကာဆြဲေစတတ္တဲ့ ဒီမုိကေရစီ ေတာင္းေနသလုိလုိ။
က်မတုိ႔စု႐ံုးေနတယ္ဆုိတာ
ရွင္တုိ႔ရွာခဲ့တဲ့ျပႆနာရဲ႕ေနာက္ဆက္
ကုန္ေစ်းႏႈန္းေတြပ်က္ကုန္လုိ႔
လစာတုိးေပးေရးအတြက္
က်မတုိ႔အလုပ္ရွင္နဲ႔ ေဆြးေႏြးေနတာပါရွင္။
ေခါင္းမရွိေတာ့ ျပန္မစဥ္းစားႏုိင္ထင္ပါ့
လႈိင္သာယာကို
ရွင္တုိ႔ပို႔ခဲ့တာ
အထည္ခ်ဳပ္ေတြရွင္တုိ႔တည္ခဲ့တာ
စက္မႈဇံုေတြရွင္တုိ႔ေဆာက္ခဲ့တာ
အရသာက ရွင္တုိ႔လွ်ာေပၚမွာ
ဘဝနာတာက က်မတုိ႔ပါရွင္။
အခုၾကည့္
အိတ္ဂ်္အုိင္ဗြီေရာဂါသည္နဲ႔ အဆင္းရဲဆံုးကေလးငယ္ေတြကို
လႈိင္သာယာမွာေမြးတယ္
(ဒါရွင္တုိ႔နဲ႔ မဆုိင္ဘူးလား)
ဒုစရုိက္အထူေျပာဆံုးနဲ႔ ပ်ံက်ေတြအေပါဆံုးကို
လႈိင္သာယာမွာ ေဖြးေနေအာင္ျမင္ရတယ္
(အဲဒါရွင္တုိ႔နဲ႔ တကယ္မဆုိင္ဘူးလား)
က်မတုိ႔ေတြထဲကတခ်ဳိ႕
ငတ္လာရင္ ဖာခံစားခဲ့ရေပမယ့္
ရွင္တုိ႔လုိတုိင္းျပည္ကို လည္ပင္းညႇစ္ခုိးမစားခဲ့ဘူး။
က်မတုိ႔ရသမွ်လစာေငြဟာ
ထမင္းနပ္မွန္ဖုိ႔ပဲ ေတြးႏုိင္ခဲ့တာပါ
ရွင္တုိ႔ျခစ္ေကာက္ေနတဲ့ အခြန္ဘ႑ာေတြလုိ႔
သားေျမးတီတြတ္ဝလင္ေရး၊
ႏုိင္ငံျခားမွာ ေက်ာင္းထားေရး၊
စိန္စီလမ္းကို ေလ်ာက္လွမ္းေရးနဲ႔
လူသတ္လက္နက္ဝယ္ေရး ေတြးေတာင္မသိခဲ့ပါဘူး
တကယ့္တခုတည္းပါ
ထမင္းနပ္မွန္ဖုိ႔ဆုိတဲ့ တခုတည္းပါရွင္။
လူစုစုျမင္ရင္ ႏုိင္ငံေရးလုပ္မယ္ထင္တဲ့
ေခါင္းမရွိတဲ့ ရွင္တုိ႔လုိလူေတြ အုပ္ခ်ဳပ္တဲ့တဲ့ တုိင္းျပည္မွာ
က်မတုိ႔ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ဘာမွမလြဲမွားခဲ့ပါဘူး
က်မတုိ႔ယံုတယ္
ရွင္တုိ႔သာ ႐ူးေနတာပါ။
အဲဒီလုိအက်ဳိးဆက္ေၾကာင္႔
အဲဒီ အသီးေတြသီးခဲ့တယ္။
အဲဒီလမ္းေပၚမွာ အဲဒီေသြးေတြ ေျမက်ဖုိ႔
ဘယ္နတ္သိၾကားကမ်ား ႏွစ္လုိေပ်ာ္ရႊင္ခဲ့ပါလိမ့္
က်မတုိ႔ေတြးရင္း ေက်ာစိမ့္ဖူးေပမယ့္
တခါမွ အမွန္တရားနဲ႔ မကင္းကြာခဲ့ပါဘူးရွင့္။
ဟုတ္မွာပါေလ…..
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး….။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး….။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး….။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
ရွင္တုိ႔မွာေခါင္းမရွိဘူး….။
က်မတုိ႔မွာ ေခါင္းေဆာင္မရွိဘူး
က်မတုိ႔အိ္ပ္မက္ထဲမွာ
က်မတုိ႔ရင္ဘတ္ထဲမွာ
အဲဒီစကားသံေတြသာ သစၥာတခုအျဖစ္
ဆူညံျမည္ဟီးေနၾကတယ္ပါတယ္ ရွင္….။ ။
စိမ္းခက္စိုး
၉.၂. ၂၀၁၀
by Sein Khat Soe on Saturday, July 28, 2012 at 2:10am
naytthit.net

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1