Sunday, January 20, 2013

အိုးဘားမား က်မ္းကိ်န္မႈ အထိန္းအမွတ္ပြဲေတြ စတင္

Ever November | 1/20/2013 03:34:00 PM | Best Blogger Tips
လုပ္အားေပးလုပ္ငန္းေတြမွာ ပါ၀င္ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ သမၼတကေတာ္ မစ္ခ်ဲလ္အုိဘားမား။ (ဇန္န၀ါရီလ ၁၉ ရက္၊ ၂၀၁၃)။

တနလၤာေန႔မွာ လူထုေရွ႕ေမွာက္ ျပဳလုပ္မယ့္ သမၼတ က်မ္းသစၥာက်ိမ္ဆိုပြဲ အခမ္းအနား အတြက္ ေနာက္ဆံုးအဆင့္ ျပင္ဆင္မႈေတြကို ၿမိဳ႕ေတာ္၀ါရွင္တန္ဒီစီမွာ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ တခ်ိန္တည္းမွာပဲ အေမရိကန္သမၼတ ဘရက္အိုဘားမားကေတာ့ စေနေန႔က ၀ါရွင္တန္ဒီစီ ၿမိဳ႕ေတာ္က စာသင္ေက်ာင္းတခုမွာ က်မ္းက်ိန္မႈ အထိမ္းအမွတ္ကာလကို စတင္လုိက္ပါတယ္။ သမၼတ အုိဘားမားနဲ႔ ဒုသမၼတ ဂ်ိဳးဘိုင္ဒန္ တို႔ဟာ မိသားစု၀င္ေတြနဲ႔ အတူ ျပည္နယ္ေပါင္း ၅၀ က အေမရိကန္ေတြလိုပဲ ေဒသတြင္း လုပ္အားေပးလုပ္ငန္းေတြမွာ ပါဝင္ လုပ္အားေပးၾကပါတယ္။

ညေနပိုင္းမွာေတာ့ သမၼတကေတာ္ မီရွယ္လ္အိုဘာမား နဲ ့ ဒု သမၼတကေတာ္ ဂ်ီးလ္ဘုိင္ဒန္တို ့ဟာ စစ္မႈထမ္းမိသားစုေတြကို အထူးဂုဏ္ျပဳတဲ့ ကေလးေတြကျပမယ့္ ကပြဲကို တက္ေရာက္ၾကပါတယ္၊ သမၼတအိုဘားမားအေနနဲ႔ ဖဲြ႔စည္းပံုအတိုင္း ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ ဒီေန႔ တနဂၤေႏြ႔ေန႔မွာ တရားဝင္ က်န္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲကို အိမ္ျဖဳေတာ္မွာ လုပ္ပါလိမ့္မယ္။ အမ်ားျပည္သူပါဝင္ႏိုင္မယ့္ က်မ္းက်ိန္ပြဲကိုေတာ့ အစီအစဥ္အတိုင္း Capitol လႊတ္ေတာ္ အေဆာက္အဦးေရွ႕မွာ တနလၤာေန႔မွာ လုပ္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။

တနလၤာေန႔ဟာ အရပ္သား အခြင့္အေရးအတြက္ တုိက္ပြဲ၀င္ခဲ့တဲ့ ေဒါက္တာမာတင္လူသာကင္း ရဲ႕ ေမြးေန ့အထိမ္းအမွတ္ အစိုးရ႐ုံးပိတ္ရက္လည္း ျဖစ္ပါတယ္။ လူထုေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုပြဲ က်ရင္ က်မ္းစာအုပ္ ၂ အုပ္ေပၚ သမၼတက လက္တင္ၿပီး က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုမွာျဖစ္ပါတယ္။ က်မ္းတအုပ္က သမၼတေဟာင္း အီဘရာဟမ္ လင္ကြန္း (Abraham Lincoln) ရဲ႕ က်မ္းစာအုပ္ျဖစ္ျပီး၊ ေနာက္တအုပ္ကေတာ့ ေဒါက္တာကင္း ရဲ႕ က်မ္းစာအုပ္ ျဖစ္ပါတယ္။ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုၿပီးသြားရင္ေတာ့ ဂုဏ္ျပဳစီတန္းလွည့္လည္ပြဲ နဲ ့ ေပ်ာ္ပြဲရႊင္ပြဲေတြ ဆက္ၿပီး က်င္းပမွာျဖစ္ပါတယ္။ 
VOA

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1