ထိုစီမံကိန္း
ပထမ(၅)ႏွစ္အတြင္း ခန္႔မွန္းေခ် အေမရိကန္ေဒၚလာ သန္း (၂၂၄၅) ကုန္က်မည့္ အေပၚ
ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွ အထက္ပါေငြအား ကူညီေပးမည့္အျပင္ ေဒၚလာ သန္း (၅၀၀) ကိုလည္း
ထုတ္ေခ်းေပးမည္ ျဖစ္သည္။
“သူတုိ႔ျမန္မာႏုိင္ငံအတြက္ကုိ
၂၀၁၃ ခုႏွစ္မွာ အေမရိကန္ သန္းငါးရာက ေခ်းေငြအေနနဲ႔၊
အေမရိကန္ေဒၚလာသန္းႏွစ္ရာက Grant အေနနဲ ႔ေပးမွာျဖစ္ပါတယ္” ဟု စည္ပင္သာယာေကာ္မတီ၊ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းဌာနခြဲမွ ဒုတိယဌာနမွဴး ဦးတုိးေအာင္က ေျပာသည္။
မဟာစီမံကိန္းဗ်ဴဟာအား
လာမည့္ မတ္လမွ စက္တင္ဘာလအတြင္း ပုိ႔ေဆာင္ေရးမဟာစီမံကိန္း၏
ဦးစားေပးစီမံကိန္းမ်ား အတြက္ ေရွ႕ေျပးေလ့လာဆန္းစစ္ခ်က္မ်ား
ေဆာက္ရြက္သြားမည္ျဖစ္သည္။
အေသးစိတ္ဒီဇိုင္းမ်ားကို
၂၀၁၄ ခုႏွစ္တြင္ ေရးဆြဲသြားမည္ျဖစ္ကာ တင္ဒါေခၚယူမႈမ်ား ျပဳလုပ္
မည္ျဖစ္သည္ဟု စည္ပင္သာယာေရးေကာ္မတီမွ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းဌာနခြဲမွ
လက္ေထာက္ဌာနမွဴး ဦးဝင္းလႈိင္ထြန္းက ေျပာသည္။
စီမံခ်က္နယ္ေျမမ်ားကို
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕နယ္နမိတ္ႏွင့္ ဆက္စပ္လ်က္ရွိေသာ သန္လ်င္၊ ေက်ာက္တန္း၊
ေမွာ္ဘီ၊ လွည္းကူး၊ ထန္းတပင္ႏွင့္ တြံ႔ေတးၿမိဳ႕နယ္မ်ား၏
အစိတ္အပုိင္းမ်ားအပါအ၀င္ ထပ္မံ၍ ဧရိယာ (၁၅၀၀) စတုရန္းကီလုိမီတာခန္႔
လ်ာထားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္စည္ပင္သာယာေကာ္မတီ၏
၂၀၄၀ ခုႏွစ္အတြက္ မဟာရန္ကုန္ၿမိဳ႕ျပဖြံ႔ၿဖိဳးေရး ေမွ်ာ္မွန္းခ်က္
ပထမမူၾကမ္းတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အား ႏုိင္ငံတကာ ၀င္ထြက္ႏုိင္ေသာ၊ စီးပြားေရး
ဖြ႔ံၿဖိဳးတုိးတက္ေသာ၊ အလုပ္အကုိင္အခြင့္အလမ္းရရွိႏုိင္ရန္ႏွင့္ ႏုိင္ငံ၏
အဓိကအေရးပါသည္႔ ဖြံ႔ၿဖိဳးတုိးတက္မႈဗဟုိဌာနျဖစ္ေသာၿမိဳ႕ျပ ျဖစ္လာေစရန္အျပင္
အျခားရည္ရြယ္ခ်က္မ်ားစြာပါဝင္ေၾကာင္း ဇန္နဝါရီလ (၁၈) ရက္ေန႔ က်င္းပသည့္
ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္းဌာန၏ သတင္းစာရွင္းလင္းပြဲတြင္ စည္ပင္ ၀န္းထမ္းမ်ားက
ေျပာဆိုခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏
လက္ရွိအေျခအေနမွာ လူေနအိမ္ေျခအျဖစ္ (၉၀)ရာခုိင္ႏႈန္း အသံုးျပဳေနၿပီး
စက္မႈက႑မွာ (၆)ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔သာ ရွိေနျခင္းေၾကာင္႔ ၿမိဳ႕ျပစီမံကိန္း၏
စိန္ေခၚမႈတစ္ရပ္ ျဖစ္ေနေၾကာင္း စီမံကိန္းအႀကံေပးပညာရွင္ ေဒါက္တာေက်ာ္လတ္က ေထာက္ျပေျပာဆိုသည္။
တဆက္တည္းမွာပင္
၎က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕အေနျဖင့္ ျဖစ္သင့္သည့္အေျခအေနမွာ စက္မႈက႑သည္ (၄၀)
ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ျဖစ္သင့္ေၾကာင္းကုိလည္း အႀကံေပးေျပာၾကားသည္။
“အၾကမ္းအားျဖင့္
တစ္ႏွစ္ကို အလုပ္လက္မဲ့ ႏွစ္ေသာင္းေလာက္ ရိွေနပါတယ္။ စက္မႈက႑
မဖြံ႔ၿဖိဳးလုိ႔ရွိရင္ ဒီဟာကုိဘယ္ေတာ့မွ ျဖည့္ဆည္းႏုိင္မွာမဟုတ္ပါဘူး ” ဟု
ေဒါက္တာေက်ာ္လတ္က ဆက္ေျပာသည္။
အလွ်င္အျမန္ေဆာင္ရြက္ရမည့္လုပ္ငန္းမ်ားအျဖစ္
ယာဥ္ေၾကာၾကပ္တည္းမႈ သက္သာေစရန္ အဆင့္ျမင့္ ရထားလမ္းမ်ားတည္ေဆာက္ျခင္း၊
ရန္ကုန္ဘူတာႀကီးႏွင့္ ပုဇြန္ေတာင္ဘူတာအၾကား က်ဥ္းေျမာင္းေနသည့္
ရထားလမ္းအားတုိးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ၿမိဳ႕ပတ္ရထားအခ်က္ျပ ဆက္သြယ္ေရးစနစ္
အဆင့္ျမွင့္တင္ျခင္းႏွင့္ ကာလတုိ လုပ္ငန္းအျဖစ္ ပထမပုိင္းတြင္
ရန္ကုန္အေနာက္ဘက္ ျခမ္းတစ္၀က္အား ရထားလမ္းဆက္သြယ္ေပးျခင္းတုိ႔
လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္သည္။
ေကာင္းျမတ္ၿဖိဳး ( ျမစ္မခ )
No comments:
Post a Comment