Friday, December 7, 2012

လႊတ္ေတာ္မွာ အမတ္မင္းမ်ား ေမးသင့္ေသာ ဦးပိုင္အေၾကာင္း - အပိုင္း (၇)

Ever November | 12/07/2012 06:12:00 PM | Best Blogger Tips
ျမန္မာျပည္အေ၀းေျပး လမ္းမႀကီး တေနရာရွိ ဂိတ္မွတ္တုိင္ပံု

ျမန္မာစီးပြားေရးဦးပိုင္ လီမီတက္ရိွ ေနာက္ထပ္ ဗိုလ္မွဴးႀကီးတစ္ဦး၏ အေၾကာင္းကိုလည္း ဆက္လက္ တင္ျပလိုပါသည္။ ၎မွာ ဗိုလ္မွဴးႀကီးစိန္ေဂ်ာ့ (D.S.A-9) ျဖစ္ၿပီး ယခင္ တရုတ္စစ္သံမွဴးေဟာင္း တစ္ဦးလည္း ျဖစ္ပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီးစိန္ေဂ်ာ့သည္ တရုတ္စစ္သံမွဴးအျဖစ္မွ အနားယူၿပီးေနာက္ ၎၏တပတ္စဥ္တည္း သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ယခင္စီးပြားေရးဦးပိုင္ ဥကၠဌေဟာင္း ဒုတိယဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ေအးထံတြင္ အကူအညီေတာင္းကာ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ေမလမွ စတင္၍ ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ စီးပြားေရးဦးပုိင္ လီမီတက္လက္ေအာက္ရွိ Myanmar Land Development Limited တြင္ ဒါရိုက္တာ လုပ္ငန္းရာထူးကို ရရွိခဲ့ပါသည္။  ရန္ကုန္-ျပည္-မေကြးလမ္းသည္ ၃၀၈ မိုင္ (၅) ဖာလုံႏွင့္ ငကိုပင္-စမ္းမႀကီး-သစ္ရာေကာက္ လမ္းပိုင္းသည္ (၁၉) မိုင္ (၃) ဖာလုံ ရွိသျဖင့္ စုစုေပါင္း (၃၂၈) မုိင္ ရွိရာ ရန္ကုန္-ျပည္-မေကြးလမ္းေပၚတြင္ လမ္း/တံတား အသုံးျပဳခ ေကာက္ခံေရးဂိတ္ (၁၅) ခု ရွိပါသည္။ ၄င္း လမ္း/တံတားဂိတ္ ေငြေကာက္ခံေရး လုပ္ငန္းသည္ အမ်ိဳးသမီး၀န္ထမ္းမ်ားႏွင့္ မသင့္ေလွ်ာ္ေသာ လုပ္ငန္းျဖစ္ပါသည္။ ေန႔/ည ေငြေကာက္ခံရေသာ လုပ္ငန္းျဖစ္သျဖင့္ အမ်ိဳးသမီး၀န္ထမ္းမ်ား ရွိပါက လူမႈေရး ရႈပ္ေထြးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚေစႏိုင္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ပါသည္။ လူမႈေရး အရႈပ္အရွင္းမ်ားလည္း မ်ားစြာ ရွိခဲ့ဖူးပါသည္။
၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ေမလတြင္ Toll Gate မွ တာ၀န္ခံအရာရွိ ဗိုလ္မွဴးေဇာ္၀င္း (O.T.C-11) သည္ ေငြေကာက္စာေရး မခင္ခ်ိဳဦးအား ေျခေတာ္တင္္ျခင္းႏွင့္ ေငြေၾကးရႈပ္ေထြးျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚခဲ့ရာ ရာထူးမွ ထုတ္ပယ္ခံခဲ့ရပါသည္။ ၎ေနရာတြင္ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့၏ တပည့္ျဖစ္သူ ဗိုလ္မွဴး ဘုန္းႏိုင္၀င္း (O.T.C-22) အား အစားထိုး ခန္႔အပ္ခဲ့ပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့၏ လက္ေအာက္ရွိ ကြပ္ကဲေရးမွဴးမ်ားမွာ ဒုတိယဗိုလ္မွဴးႀကီး ဘေဆြ (D.S.A-17) (ရန္ကုန္တုိင္း၊ ပဲခူးတိုင္း)၊ ဒုတိယဗိုလ္မွဴးႀကီး ေအာင္သိန္း (O.T.S-57) (မေကြးတိုင္း) တို႔ ျဖစ္ပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့သည္ လမ္း/တံတား လုပ္ငန္းမ်ားအား စတင္တာ၀န္ယူ ေဆာင္ရြက္ရသည့္ အခ်ိန္မွစ၍ ယခင္အမ်ိဳးသား ၀န္ထမ္းမ်ားအား အေၾကာင္းအမ်ိဳးမ်ိဳးျပ၍ အလုပ္မွ ထုတ္ပယ္ခဲ့ၿပီး အမ်ိဳးသား ၀န္ထမ္းမ်ားေနရာတြင္ အသက္ (၁၈) ႏွစ္မွ (၂၅) ႏွစ္ အတြင္းရွိ အမ်ိဳးသမီး ၀န္ထမ္းမ်ားအား အစားထိုး ခန္႔အပ္ထားခဲ့ပါသည္။ ၎၏လုပ္ေဆာင္ခ်က္မ်ားအား ေပၚလြင္မႈ မရွိေစရန္အတြက္ ယခင္ လမ္း/တံတား ဂိတ္မ်ားရွိ တာ၀န္ခံအရာရွိမ်ားအား အျပစ္ရွာ၍ ထုတ္ပယ္ခဲ့ၿပီး ၎၏ၾသဇာခံ တပည့္မ်ားအား အစားထိုး ခန္႔ထားခဲ့ပါသည္။
ဒုတိယဗိုလ္မွဴးႀကီး ဘေဆြ (ကြပ္ကဲေရးမွဴး) (ရန္ကုန္တုိင္း/ပဲခူးတိုင္း) သည္ပင္ ဗိုလ္မွဴးႀကီးစိန္ေဂ်ာ့၏ အျပစ္ရွာသည့္ဒဏ္အား မခံႏိုင္သျဖင့္ ရာထူးမွပင္ ႏုတ္ထြက္သြားခဲ့ပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီးစိန္ေဂ်ာ့၏ ရုံးအဖြဲ႔တြင္လည္း အမ်ိဳးသား ၀န္ထမ္းမ်ားထက္ အမ်ိဳးသမီး ၀န္ထမ္းမ်ားက ပိုမ်ားပါသည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္ ဇြန္လတြင္ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့သည္ လမ္း/တံတားလုပ္ငန္းမ်ားအား စစ္ေဆးေရးသြားရာ ျပည္ၿမိဳ႕စထရင္းဟိုတယ္၌ တည္းခိုခဲ့စဥ္ ဟိုတယ္ဧည့္ႀကိဳဌာနမွ အသက္ (၂၀) ေက်ာ္အရြယ္ရွိ မစုမြန္ၿငိမ္းႏွင့္ မအိေရႊစင္တို႔အား ေျခေတာ္တင္မိေလသည္။ ေနာက္ပိုင္းတြင္ ထိုအမ်ိဳးသမီးငယ္ (၂) ဦးအား ၎ႏွင့္ အနီးကပ္ အၿမဲတမ္း ထိေတြ႔ႏိုင္ရန္အတြက္ လစာ ေကာင္းေကာင္းေပးမည္ဟု ေျပာကာ ဟိုတယ္မွ ထြက္ခိုင္းၿပီး ၎၏ရုံးတြင္ ရုံးအုပ္မ်ားအျဖစ္ ခန္႔ထားေပးရန္ Myanmar Land ကုမၸဏီ မန္ေနဂ်င္းဒါရိုက္တာ ဗိုလ္မွဴးႀကီး ေသာင္းတင္ထံသို႔ တင္ျပရာတြင္ ဗိုလ္မွဴးႀကီး ေသာင္းတင္မွ သေဘာမတူသျဖင့္ အႀကီးအက်ယ္ စကားမ်ား ရန္ျဖစ္ၾကပါသည္။ ေနာက္ဆုံးတြင္ M.D ၏ သေဘာတူညီမႈျဖင့္ ထိုအမ်ိဳးသမီးငယ္ (၂) ဦးအား ၎၏ ရုံးတြင္ အငယ္တန္း စာေရးမ်ားအျဖစ္ ခန္႔ထားေပးခဲ့ပါသည္။ ညစဥ္ Black Label အရက္အား ပုလင္းတစ္၀က္နီးပါး ေသာက္သုံး၍ အစားအေသာက္မ်ားလည္း အလြန္အမင္း ခုံမင္ႏွစ္သက္သူ ျဖစ္ပါသည္။
ထို႔အျပင္ ရန္ကုန္- ျပည္- မေကြးလမ္း အဆင့္ျမွင့္တင္ေရးလုပ္ငန္းတြင္ အသုံးျပဳရန္အတြက္ ကတၱရာမ်ား ၀ယ္ယူရန္ တင္ဒါ ေခၚယူရာတြင္လည္း အိတ္ပိတ္တင္ဒါမ်ားအား ရုံးတြင္ မေဖာက္ဘဲ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္္ ၾသဂုတ္လတြင္ ကတၱရာ၀ယ္ယူေရး ဘုတ္အဖြဲ႔တြင္ပါေသာ အရာရွိမ်ားအား ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ ပန္းဆိုးတန္းရွိ နန္းသီတာ စားေသာက္ဆိုင္တြင္ ေတြ႔ဆုံ၍ ဖြင့္ေဖာက္ကာ ၎အား လာဘ္ထိုးေငြ ေပးထားသည့္ ကုန္သည္ကိုသာ ေပးသည္ဟုေျပာ၍ ဘုတ္အဖဲြ႔၀င္မ်ားအား လက္မွတ္ အတင္းထိုးခိုင္းခဲ့ပါသည္။ ဒါေတာင္ အားမရေသးဘဲ ရန္ကုန္-ျပည္-မေကြး အဆင့္ျမွင့္တင္ေရး လုပ္ငန္းအတြက္ ၀ယ္ယူထားေသာ ကတၱရာ တန္ (၁၆၀၀၀) မွ တန္ (၇၀၀၀) ေက်ာ္အား ေရာင္းစားခဲ့ၿပီး လမ္းအသုံးျပဳခ ေထာက္ခံေရး လုပ္ငန္းမွ ရရွိေသာ ေငြမ်ားအား ၎၏  ၾသဇာခံတပည့္မ်ားျဖစ္ေသာ လမ္း/တံတား ဂိတ္တာ၀န္ခံမ်ားႏွင့္ ပူးေပါင္းကာ အလြဲသုံးစား လုပ္ေနသျဖင့္ အက်ိဳးစီးပြားမ်ားစြာ ျဖစ္ထြန္းေနသူ ျဖစ္ပါသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ႏိုင္ငံျခားသေဘၤာမ်ားဆိုက္ကပ္ရာ ဆိပ္ကမ္းတစ္ခု
ရန္ကုန္-ျပည္-မေကြး လမ္းတေလွ်ာက္ရွိ လမ္းအသုံးျပဳခ ေကာက္ခံေရး ဂိတ္ (၁၅) ခု၏ ေန႔စဥ္ေကာက္ခံရရွိေငြမွာ က်ပ္ သိန္း (၁၁၀) မွ က်ပ္သိန္း (၁၆၀) က်ပ္အထိ လက္ခံရရွိပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ (၁၀) မုိင္ကုန္းတြင္ ႏွစ္ေဆာင္ၿပိဳင္ တိုက္တစ္လုံး၊ ဇိမ္ခံကား (၃) စီးႏွင့္ အျခားစီးပြားေရး လုပ္ငန္းမ်ားအား ပိုင္ဆိုင္လ်က္ ရွိပါသည္။ ဗိုလ္မွဴးႀကီး စိန္ေဂ်ာ့ ထင္တိုင္းႀကဲေနေသာ္လည္း စီးပြားေရးဦးပိုင္ ဥကၠဌေဟာင္း ဒုတိယဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး တင္ေအး၏ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သည္ဆိုေသာ အေၾကာင္းျပခ်က္ျဖင့္ အထက္ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးမ်ားက အေရးမယူဘဲ လစ္လ်ဴရႈေနၾကပါသည္။ ေနာက္ထပ္ တင္ျပရလွ်င္ ကုန္ႏိုင္ဖြယ္ရာမျမင္ အမ်ိဳးမ်ိဳး အဖံုဖံု ဦးသူပိုင္စတမ္း သူ႔ထက္ကဲၾကသူမ်ားသာ ျဖစ္ပါသည္။
ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ စီးပြားေရးဦးပိုင္ လီမီတက္မွ အခြင့္ထူးခံ အရာရွိႀကီးမ်ားသည္ စီးပြားေရးဦးပိုင္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္ (၄) ခ်က္အား ေသြဖီ၍ “ငါ့ျမင္းငါစိုင္း၊ စစ္ကိုင္းေရာက္ေရာက္” စကားႏွင့္အညီ လုပ္ခ်င္ရာ လုပ္ေနၾကပါသည္။ ၎တို႔သုံးျဖဳန္း၍ အလြဲသုံးစားလုပ္ခဲ့ေသာ ေငြမ်ားမွာ တပ္မေတာ္သားမ်ား စစ္မႈထမ္းေဟာင္းမ်ားတို႔၏ ေသြး/ေခၽြးမ်ားျဖင့္ ရင္းႏွီးခဲ့ရေသာ အစုရွယ္ယာ ၀င္ထားသည့္ ေငြမ်ားပင္ ျဖစ္ပါသည္။ ေအာက္ေျခ တပ္မေတာ္သား အမ်ားစု ငတ္ျပတ္ စုတ္ခ်ာေနၾကသေလာက္ ဦးပိုင္မွ အရာရွိၾကီးမ်ားကေတာ့ သူ႔ထက္ငါ ယစ္မူးေပ်ာ္ပါးကာ အထက္ဖါး ေအာက္ဖိ လုပ္ေနၾကပါသည္။ ထိုပုဂၢိဳလ္မ်ား ျမန္မာစီးပြားေရးဦးပိုင္တြင္ ရွိေနသေရြ႕ ျပည္ေထာင္စုျမန္မာႏိုင္ငံ စီးပြားေရး ဦးပိုင္လီမီတက္ႏွင့္ ႏိုင္ငံေတာ္၏ အက်ိဳးစီးပြားသည္ ျပည့္ျပည့္၀၀ ျဖစ္ထြန္းမည္ မဟုတ္ပါေၾကာင္း တင္ျပအပ္ပါသည္။

ေဆာင္းပါးရွင္ - ဗိုလ္သိန္းတန္
photayokeking.org

ျပန္ဖတ္ရန္

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1