Friday, February 1, 2013

Air Bagan ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားရျခင္းမွာ ဆင္းသက္ခ်ိန္တြင္ ေလယာဥ္မွဴး၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွားယြင္းခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိ

Ever November | 2/01/2013 03:44:00 PM | Best Blogger Tips

Air Bagan ေလယာဥ္ မေတာ္တဆမႈ ျဖစ္ပြားရျခင္းမွာ ဆင္းသက္ခ်ိန္တြင္ေလယာဥ္မွဴး၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မွားယြင္းခဲ့ျခင္းေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ ဥကၠဌ ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ေျပာၾကားခဲ့သည္။

Air Bagan ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ေလယာဥ္အမွတ္ XY-AGC မေတာ္တဆ ထိခိုက္ပ်က္စီးျခင္းအားစံုစမ္းစစ္ေဆးမႈ ရွင္းလင္းတင္ျပျခင္းအခမ္းအနားအား ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၁ ရက္ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ ေလေၾကာင္းပညာသိပံၸတြင္ျပဳလုပ္ခဲ့သည္။
"အဓိကက ဆင္းသက္တဲ့ေနရာမွာ ကြင္းကို ျမင္ေနရတယ္၊ ေျပးလမ္းနဲ႔ ဆင္းတဲ့အပိုင္းၾကားမွာ ျမဴဖံုးေနတယ္၊မ်က္ျမင္ေနရာကေန ခ်ိန္ကြင္းကိုၾကည့္ၿပီး ဆင္းသက္ရာမွာ မွန္ကန္တဲ့ ဆံုးျဖတ္မႈကို မလုပ္ေဆာင္ခဲ့ဘူး။
ဆံုးျဖတ္ခ်က္က မိနစ္၀က္ေလာက္အတြင္းမွာ လုပ္သင့္တဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို မလုပ္ႏုိင္ခဲ့တာေၾကာင့္ပါ" ဟု စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕ ဥကၠဌက ေျပာၾကားခဲ့ပါသည္။
၂၀၁၂ ခုႏွစ္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔က ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ Air Bagan ေလယာဥ္ ပ်က္က်မႈျဖစ္စဥ္အား စံုစမ္းစစ္ေဆးေရးအဖြဲ႕မွ စံုစမ္းစစ္ေဆးခဲ့ရာတြင္ ေလယာဥ္စက္ ခ်ိဳ႕ယြင္းျခင္း၊
flight control ႏွင့္ပတ္သက္၍ မွားယြင္းျခင္း၊ေလယာဥ္ကြင္း မွားယြင္းဆင္းသက္ျခင္း၊ အၾကမ္းဖက္ ေဖာက္ခြဲခံရျခင္းစသည့္ မွားယြင္းမႈမ်ား မရွိေၾကာင္း စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခဲ့ရသည္။
အဆိုပါေလယာဥ္အား ရန္ကုန္မွ မႏၱေလးသို႔ ေမာင္းႏွင္ခ်ိန္တြင္သာ ကပၸတိန္မွ ေမာင္းႏွင္ခဲ့ၿပီး မႏၱေလးမွ ဟဲဟိုးသို႔ ဆက္လက္ ထြက္ခြာရာတြင္ တြဲဘက္ ေလယာဥ္မွဴးအား ေမာင္းႏွင္ေစခဲ့ေၾကာင္း သို႔ရာတြင္ ေလယာဥ္မွဴး၏ သံုးသပ္ဆံုးျဖတ္မႈသည္သာ အဓိကျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရွိရသည္။
"ကပၸတိန္က FO ေပးေမာင္းခဲ့တယ္ဆိုတာ သူ႔အမွားမဟုတ္ဘူး၊ေပးေမာင္းခြင့္ရွိတယ္၊ ဒါေပမယ့္ ေလယာဥ္မွဴးရဲ႕ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကသာ အဓိက ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ၎ကေျပာၾကားခဲ့သည္္။
ဒီဇင္ဘာလ ၂၅ရက္ေန႔က အဆိုပါ အဲပုဂံေလယာဥ္သည္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္သို႔ ပထမဆံုးဆင္းသက္သည့္ ေလယာဥ္ျဖစ္ၿပီး၊ ယင္းေလယာဥ္၏ ေနာက္တြင္ ဟဲဟိုးေလဆိပ္သို႔ ဆင္းသက္မည့္ ေလယာဥ္ ၂စီး ကပ္ပါလာျခင္းသည္လည္း ယင္းေလယာဥ္ကြင္းသို႔ ဆင္းသက္မည့္ ေလယာဥ္မွဴး အေနျဖင့္ မျဖစ္မေနဆင္းသက္ရမည္ဆိုသည့္ အသိကို ျဖစ္ေပၚေစႏိုင္ေၾကာင္း ဦး၀င္းေဆြထြန္းက ဆိုသည္။
ဟဲဟိုးေလဆိပ္သည္ ျမန္မာႏိုင္ငံ ပင္လယ္ေရမ်က္ႏွာျပင္အျမင့္ ေပ၄၀၀၀ေက်ာ္တြင္ရွိၿပီး၊ ရာသီဥတုေၾကာင့္ ေလယာဥ္ဆင္းသက္ရ ခက္ခဲ့သည့္ ေလယာဥ္ကြင္းတစ္ခုျဖစ္ၿပီး၊ အဆိုပါမေတာ္တဆမႈျဖစ္ပြားသည့္ ဒီဇင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔တြင္ ဟဲဟိုးၿမိဳ႕၏ ရာသီဥတုအေျခအေနမွာ ျမဴမ်ား က်ဆင္းေနသည္ဆိုေသာ္လည္း ေလဆိပ္တစ္ခုလံုးအား ျမင္ႏိုင္စြမ္းမရွိေအာင္ ျမဴမ်ားဆိုင္းေနျခင္းမ်ဳိးမဟုတ္ဘဲ ေလဆိပ္အနီး သစ္ပင္တန္းတြင္ ျမဴအခ်ိဳ႕ ဆိုင္းခဲ့ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အဆိုပါ ေလယာဥ္မွဴးႏွင့္ တြဲဖက္ေလယာဥ္မွဴးတို႔၏ အမွားေၾကာင့္ ျဖစ္ေၾကာင္း ေနာက္ဆံုးအဆင့္အေနျဖင့္ ဆံုးျဖတ္မႈ ၿပီးစီးပါက အေရးယူမႈအား ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမွ သတ္မွတ္ထားသည့္ ဥပေဒမ်ားအတိုင္း စစ္ေဆး အေရးယူသြားမည္ဟု သိရွိရသည္။
EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1