Friday, February 3, 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ မႏၱေလးခရီးစဥ္ကုိ မလိမ့္တပတ္နဲ ့အေႏွာက္အယွက္ေပးခဲ့တဲ့ ေရေပၚဆီ ခ်ဥ္ပတ္ေဇာ္ေဇာ္

November | 2/03/2012 08:22:00 PM | Best Blogger Tips

ေရေပၚဆီ ခ်ဥ္ပက္ေဇာ္ေဇာ္
အေမစုကို ေဘာလံုးပြဲၾကည့္ဖို ့ဖိတ္ခဲ့တုန္းက မ်က္ႏွာကတမ်ိဳး......
အဲ့တုန္းကမ်ားမသိ၇င္ သူ ့ပံုစံကဒီမိုကေ၇စီဘက္ေတာ္သားၾကီးေပါ့.....
အခုက်ေတာ့ အေဖေတြကဖိအားေပးတာနဲ ့
အ၇ူးကြက္နင္းၿပီးေ၇ွာင္ထြက္သြားတယ္....အဘ အဘနဲ ့မ,ေနတဲ့မင္းတို ့ေတြ
ေမ်ာက္သစ္ကိုင္းလြတ္တဲ့ေန ့ ေစာင့္ၾကည့္ေနမယ္...ဖြတ္ငေဇာ္ေ၇.(ျမတ္ဖုန္းလင္း-ေဖ့စ္ဘုတ္)
“က်ေနာ္တို႔က ေကာ္မရွင္ကို ၁၀ ရက္ႀကိဳၿပီးေတာ့ စည္းမ်ဥ္းအတိုင္း တင္ပါတယ္။ ၿပီးေတာ့ က်ေနာ္တို႔ကလည္း လူထုပရိသတ္ကို လမ္းပိတ္ဆို႔မႈေတြ ဘာေတြ မျဖစ္ေစခ်င္တဲ့အတြက္ေၾကာင့္၊ မႏၱေလး လူထုပရိသတ္အေၾကာင္းလည္း က်ေနာ္တို႔သိတယ္ေလ။ ေဒၚစုကလည္း မေရာက္တာၾကာေတာ့ တခဲနက္ ႀကိဳၾကမွာ။ လမ္းေတြ ပိတ္ ဘာပိတ္ဆိုေတာ့ သူတို႔လည္းပဲ မေကာင္းဘူး အခက္အခဲျဖစ္ကုန္မယ္ဆိုၿပီးေတာ့၊ က်ေနာ္တို႔ က ဗထူးကြင္းကို ေတာင္းပါတယ္။ ပထမ ရမလိုလုိ ဘာလိုလို ေျပာေတာ့ က်ေနာ္တို႔က ရန္ကုန္က Football အဖဲြ႔ခ်ဳပ္ေပါ့ဗ်ာ၊ ကိုေဇာ္ေဇာ္တို႔ကို က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ ေလွ်ာက္လႊာေတြဘာေတြ တင္ထားပါတယ္။ ရက္နီးေတာ့မွ ေကာ္မရွင္က က်ေနာ္တို႔ကို ေခၚၿပီးေတာ့ ခင္ဗ်ားတို႔ ကြင္းရရင္ ေပးမယ္တဲ့ အဆင္သင့္ပဲတဲ့။ ကြင္းသြားေျပာတဲ့အခါက်ေတာ့လည္း ေကာ္မရွင္က ခြင့္ျပဳခ်က္ယူသာလာခဲ့ က်ေနာ္တို႔က အဆင္သင့္ပဲ ဆိုတဲ့အခါက်ေတာ့ အဲလိုနဲ႔ပဲ ရက္ေတြက တေန႔ထက္တေန႔ သူ႔လႊဲသလို ငါလဲႊသလိုလိုနဲ႔ အဆင္မေျပဘူးဗ် အဲလိုျဖစ္တယ္။”
အမ်ိဳးသားဒီမိုကေရစီအဖဲြ႔ခ်ဳပ္ ေျပာခြင့္ရသူ ဦးအုန္းႀကိဳင္

သစ္ထူးလြင္ 

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1