“
၂၈ ရက္ေန႔အထိ စာရင္းေတြအရဆိုရင္ အိုေဟာင္းတင္သြင္းမႈက ေဒၚလာ
၂၉၃သန္းေက်ာ္ရွိေနပါၿပီ။ အိုေဟာင္းအပ္ႏွံမႈ ေတြအတြက္ကိုလည္း
ပါမစ္ေတြထုတ္ေပးေနတုန္းပါပဲ”ဟု
စီးပြားေရးႏွင့္ကူးသန္းေရာင္း၀ယ္ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ ညြန္ၾကား ေရးမွဴး
ဦးမင္းမင္းကေျပာသည္။
အစားထိုးေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္းသြင္းမႈကို (၁၉၉၆)ေမာ္ဒယ္မွ အျမင့္ဆံုး (၂၀၀၆)ေမာ္ဒယ္ရွိကားမ်ားအား တင္သြင္းခြင့္ျပဳ ထားေၾကာင္း သိရသည္။
“လက္ရွိအခ်ိန္မွာေတာ့
အိုေဟာင္းအပ္ႏွံမႈေတြေလ်ာ့လာတယ္လို႔ သိရတယ္။ ကားနဲ႔ပတ္သတ္တဲ့
ေျဖေလ်ာ့မႈေတြကို လည္း တစ္ဆင့္ၿပီး တစ္ဆင့္လုပ္ေပးေနပါတယ္”
ဦးမင္းမင္းကေျပာသည္။
လက္ရွိ
ေမလ ၂၈ ရက္ေန႔ထိ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္တင္သြင္းမႈစာရင္းမ်ားအရ အိမ္စီးကား ၄၀၀၆၉
စီး၊ ခရီးသည္တင္ယာဥ္ ၈၀၆ စီး၊ ကုန္တင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ၂၆၀၉ စီးရွိၿပီး
စုစုေပါင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ တင္သြင္းမႈအေရအတြက္ ၄၃၄၈၄ (ေလးေသာင္းသံုးေထာင့္
ေလးရရွစ္ဆယ့္ ေလး)စီးရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
အဆိုပါ
အစားထိုးယာဥ္တင္သြင္းမႈကို ၂၀၁၁ ခုႏွစ္ ေအာက္တိုဘာလမွ စတင္၍
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းမ်ား အပ္ႏွံကာ
အစားထိုးယာဥ္တင္သြင္းခြင့္ပါမစ္မ်ားထုတ္ေပးလ်က္ရွိၿပီး၊ လက္ရွိအခ်ိန္တြင္
ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံမႈမွာ အကၡရာ (န)သို႔ေရာက္ရွိေနေၾကာင္း သိရသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္
ပါမစ္မလိုပဲ ကားတင္သြင္းခြင္႔ျပဳျခင္းေၾကာင္႔
ကားေဟာင္းႏံွမႈေလ်ာ႔က်သြားၿပီး တင္သြင္းမႈလည္း သိသိသာ
သာေလ်ာ႔နည္းသြားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
“အခု
အရင္ကထက္ ရာႏႈန္းနဲ႔ေျပာလို႔မရေလာက္ေအာင္ကို
ယာဥ္အိုယာဥ္အပ္ႏံွကားတင္သြင္းသူ ေလ်ာ႔က်သြားတယ္၊ ပါမစ္မလိုပဲ
ကားတင္သြင္းခြင္႔ ျပဳနဲ႔လည္း ဆိုင္မယ္ထင္တယ္”ဟု Grand Menber Centre
Serviceကုမၸဏီမွ ဦးစိုးလင္းထြန္းက ေျပာသည္။
ေက်ာ္ဇင္မန္း(ျမစ္မခ)
No comments:
Post a Comment