ခရီးသည္တင္ဘတ္စ္ကားအျဖစ္
တင္သြင္းရန္က်န္ရွိေနေသးသည့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္(၁၄၀)စီးခန္႔ က်န္ရွိေနေသးေၾကာင္းႏွင္႔ အိုေဟာင္းယာဥ္ေဟာင္းဖ်က္သိမ္းျခင္းႏွင့္
ႏႈတ္ထြက္သြားေသာ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားေၾကာင့္ ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ ယာဥ္အစီးေရ
(၄၀၀)ေက်ာ္ ေလ်ာ့နည္းသြားေၾကာင္း မ.ထ.သ က သိရွိရသည္။
“ေလ်ာ့သြားတဲ့အေၾကာင္းက ယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံမႈေၾကာင့္
အမ်ားဆံုးေလ်ာ့သြားတာပါ။ ျပန္သြင္းလာတဲ့ ယာဥ္ေတြလဲရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္
အပ္ထားသေလာက္ေတာ့ အျပည့္အဝမရွိေသးဘူးေပါ့”ဟု
မ.ထ.သမွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးကေျပာသည္။
ေလ်ာ့နည္းသြားေသာဘတ္စ္ကားမ်ားမွာယာဥ္အိုယာဥ္ေဟာင္းအပ္ႏွံခ်င္းေၾကာင့္ ေျပးဆဲြခ်င္းမရွိေတာ့သည့္
ယာဥ္(၃၃၇)စီး ႏွင့္
ႏႈတ္ထြက္သည့္ယာဥ္(၉၃)စီးစုစုေပါင္းဘတ္စ္ကားအစီးေရ(၄၃၀)ေလ်ာ့နည္းသြားျခင္းျဖစ္
သည္။
မ.ထ.သရန္ကုန္တိုင္းေဒသႀကီးလက္ေအာက္ရွိခရီးသည္တင္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားထဲမွလက္ရွိအခ်ိန္ထိအပ္ႏွံ
ၿပီး ခရီးသည္တင္ယာဥ္ (၃၀၇)စီးရွိၿပီး
ေျပးဆြဲျခင္းမရွိေတာ့သည့္ ပ်က္ကြက္ကင္းကြာယာဥ္ အစီး(၃၀)ရွိေၾကာင္း သိရသည္။ အပ္ႏွံၿပီးယာဥ္
(၃၀၇)စီးအနက္ ျပန္လည္ဝယ္ယူသည့္ အစီးေရမွာ (၆၀)သာ ရွိေသးသည္။
“ယာဥ္ေဟာင္းအပ္တဲ့ယာဥ္အစီးေရထဲက ျပန္လည္ဝယ္ယူထားတဲ့ ခရီးသည္တင္ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က ၆၀ ေလာက္ပဲ ရွိေသးတယ္။ ဘတ္စ္ကားပိုင္ရွင္ေတြထဲကလည္း တစ္ခ်ိဳ႔ပိုင္ရွင္ေတြက ဘတ္စ္ကားျပန္မ၀ယ္ေတာ့ပဲ အိမ္စီးကားေတြ အေဝးေျပး ကားေတြျပန္ဝယ္တာေတြရွိေတာ့ အရင္ေလာက္ေတာ့ မမ်ားေတာ့ဘူး”ဟု မ.ထ.သမွ တာဝန္ရွိသူက ဆက္ရွင္းျပသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္းေျပးဆြဲလွ်က္ရွိေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ား သိသိသာသာ ေလ်ာ႔နည္းသြားေၾကာင္း ခရီးသြားမ်ားက အတည္ျပဳေျပာဆိုသည္။
“အခုေနာက္ပိုင္း ကားေတြေစာင့္ရတာ နည္းနည္းၾကာလာတယ္။ ကားေတြလဲ ပိုက်ပ္လာတယ္။ သူမ်ားႏိုင္ငံေတြလို အဆင့္ျမင့္ ဘတ္စ္ကားေတြ ဘယ္ေတာ့ေလာက္မွစီးရမွာလဲမသိဘူး။ တစ္ေနကုန္ အလုပ္လုပ္ရတာထက္ ရံုးတက္ရံုးဆင္း ဘတ္စ္ကား တိုးစီးေနရတာက ပိုပင္ပန္းေနသလိုပဲ”ဟု ေျမာက္ဥကၠလာပၿမိဳ႕နယ္မွ ဆူးေလသို႕ဘတ္စ္ကားစီး၍ လုပ္ငန္းခြင္ဝင္ရသူ ခရီးသည္တစ္ဦးက ေျပာသည္။
ေက်ာ္ဇင္မန္း(ျမစ္မခ)
No comments:
Post a Comment