Tuesday, June 5, 2012

ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတား ႏွစ္စင္းအား အခ်ိန္တစ္ႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္မည္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းအတိုင္း တံတားမွာ ေလးလမ္းသြားျဖစ္ၿပီး သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းအတိုင္း တံတားမွာ ႏွစ္လမ္းသြားျဖစ္ေၾကာင္း သိရ

Ever November | 6/05/2012 09:00:00 PM | Best Blogger Tips
တည္ေဆာက္ ျဖစ္ေပၚလာမည့္ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားပံု
ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားႏွစ္စင္းအား အခ်ိန္တစ္ႏွစ္အတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္သြားမည္ ဟု တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္မည့္ ကုမၸဏီ ျဖစ္ေသာ First Myanmar Investment Co.,Ltd.(FMI)  မွ ဥကၠ႒ ဦးသိမ္းေ၀က ဇြန္လ ၅ ရက္ေန႔တြင္ ေျပာၾကားခဲ့သည္။
“ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံု ခံုးေက်ာ္တံတားႏွစ္စင္းကို တစ္ႏွစ္အတြင္း တည္ေဆာက္မွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ဘုရင့္ေနာင္လမ္းအတိုင္း တည္ရွိမယ့္ ခံုးေက်ာ္တံတားက အသြားႏွစ္လမ္း၊ အျပန္ႏွစ္လမ္းနဲ႔ စုစုေပါင္းေလးလမ္း သြားျဖစ္ၿပီး သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္း အတိုင္းတည္ရွိမယ့္ ခံုးေက်ာ္တံတားကေတာ့ အသြားတစ္လမ္း အျပန္တစ္လမ္းနဲ႔ စုစုေပါင္းႏွစ္လမ္းသြား ျဖစ္ပါတယ္။ တံတားအမ်ဳိးအစားကေတာ့ သံကူကြန္ကရစ္ တံတားျဖစ္ပါတယ္” ဟု FMI ကုမၸဏီမွ ဥကၠ႒ျဖစ္သူဦး သိမ္းေ၀က ဇြန္လ ၅ ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပျပဳလုပ္သည့္ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းဆံုခံုးေက်ာ္ တံတားစီမံကိန္း ပႏၷက္တင္ အခမ္းအနား၌ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ယင္းခံုးေက်ာ္တံတား၏ စီမံကိန္းပိုင္ရွင္မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီျဖစ္ၿပီး တာ၀န္ယူေဆာင္ရြက္မည့္ ကုမၸဏီမွာFMI ကုမၸဏီျဖစ္ေၾကာင္း၊ တံတား ဒီဇိုင္းပံုထုတ္ပညာရွင္ႏွင့္ စီမံခန္႔ခြဲမႈ ျပဳလုပ္မည့္ အဖြဲ႕အစည္းမွာ ထိုင္းႏိုင္ငံမွ  Asian Engineering Construction Co.,Ltd ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အေကာင္အထည္ေဖာ္ တည္ေဆာက္မည့္ ကုမၸဏီမ်ားမွာ First Myanmar Construction Co.,Ltd ႏွင့္ Prestressed Concrete (Thailand) Co., Ltd  တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေတာင္ေျမာက္ ဘုရင့္ေနာင္ လမ္းအတိုင္း တည္ေဆာက္မည့္ ခံုးေက်ာ္တံတား၏အရွည္မွာ ၁၄၄၄ ေပျဖစ္ၿပီး ၇၅ တန္ခံႏိုင္ရည္ရွိသည့္ တံတားအျဖစ္ တည္ေဆာက္သြားမည္ဟု သိရသည္။ အေရွ႕အေနာက္ သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းအတိုင္း တည္ရွိမည့္ ခံုးေက်ာ္တံတား၏ အရွည္မွာ ၁၉၆၉ ေပရွိၿပီး တန္ ၆၀ ခံႏိုင္ရည္ရွိမည့္ တံတားျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
ေျမျပင္ေပၚရွိဘုရင့္ေနာင္ လမ္းမႀကီးအား လက္ရွိ ၆ လမ္း သြားမွ ၈ လမ္းသြားအျဖစ္ ခ်ဲ႕ထြင္သြားမည္ျဖစ္ၿပီးသမိုင္းေခ်ာင္း တံတားငယ္အား လက္ရွိ ၆ လမ္း သြားမွ ၈ လမ္းသြားအျဖစ္ တိုးခ်ဲ႕ျပဳျပင္ျခင္းတို႔ကို ေဆာင္ရြက္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ သမိုင္းဘူတာ႐ံု လမ္းမႀကီးအပိုင္းတြင္လည္း လမ္းဆံုမွ ဘုရင့္ေနာင္တံတားဘက္ အျခမ္းတြင္ လမ္းအား မူလ ၄ လမ္းသြားမွ ၆ လမ္းသြားအျဖစ္၊ လမ္းဆံုမွ သမိုင္းဘူတာ႐ံုလမ္း ဘက္အျခမ္းတြင္ မူလ ၄ လမ္းသြား အား ခ်ဲ႕ထြင္ျခင္းတို႔ကို လုပ္ေဆာင္သြားမည္ဟု သိရသည္။
EMG

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1