Monday, October 22, 2012

က်ဳိတိုသတင္းဌာန၏ ေမးျမန္းခ်က္အေပၚ ႏုိင္ငံေတာ္သမၼတ၏ ရွင္းလင္းေျပာၾကားခ်က္

Ever November | 10/22/2012 08:59:00 PM | Best Blogger Tips
 ႏို္င္ငံတကာက ေခ်းေငြေပးသည့္ ကိစၥနွင့္ပတ္သက္ၿပီး Kyoto News မွ ေမးၿမန္းခ်က္။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေစာေစာကေျပာသလို ကြ်န္ေတာ္တို႕ စီးပြားေရးဖြံ႕ျဖိဳးတိုးတက္ဖို႕အတြက္ (၁) အခ်က္ကေတာ့ ေငြေၾကးအရင္းအနီွး ျပည့္ျပည့္စံုစံုမရိွပါဘူး ။ ေငြေၾကး ျပည့္ျပည့္စံုစံု မရိွတဲ့အတြက္ေၾကာင့္ ေနွာင္းၾကိဳးကင္းတဲ့ ေခ်းေငြပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ေနာက္တစ္ခါ ဒီဟာ Grant ပဲ ျဖစ္ျဖစ္ဒါေတြကို ကြ်န္ေတာ္တို႕က လုပ္မဲ႔လုပ္ငန္းေတြေပၚမွာ ၾကည့္ျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ လက္ခံသြားရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ ေခ်းေငြဆိုရင္ေတာ့ နဲနဲစဥ္းစားရတယ္။ ဘာေႀကာင့္လဲဆို ေတာ့ သူကေခ်းေငြဆိုေတာ့ အတိုးနႈန္း သက္သာတယ္ဆိုေပမယ့္ သူကျပန္ဆပ္ရဦး မယ္ေလ။ Grant ဆိုရင္ေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕က ပိုျပီးလိုလားတယ္။ Grant  လိုဟာမ်ိဳးက် ရင္  ကြ်န္ေတာ္တို႔ ျပန္ျပီး recover မျဖစ္နိုင္တဲ့ ဥပမာပညာေရးတို႕၊ က်န္းမာေရးတို႕၊ ဒီဟာ ေတြမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သံုးစဲြမယ္ဆိုျပီးေတာ့ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ဒီလိုမူခ်ထားတယ္။ ေခ်းေငြ က်ေတာ့ ျပန္ဆပ္ရမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ေႀကာင့္ ဝင္ေငြျပန္ရမယ့္ Capital လိုဟာမိ်ဳးမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႕ သံုးစဲြမယ္။ ဒါေႀကာင့္မို႕ ကြ်န္ေတာ္တို႕ ေခ်းေငြအတြက္ကို လိုက္ျပီးေတာ့မွ ခုနကလို ေတြ႕ဟယ္ ျပဳဟယ္နဲ႕ ဆက္ဆံရင္းနဲ႕ ဒီလိုလုပ္ေနရတာျဖစ္ပါတယ္။ အဲ့ေတာ့ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ယူသင့္ယူထိုက္တဲ့ ေခ်းေငြအားလံုးကို ကြ်န္ေတာ္တို႕ ယူမွာပဲျဖစ္ပါတယ္။
by Hmuu Zaw  (Facebook)

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1