Monday, October 22, 2012

ႏိုင္ငံေတာ္သမၼတ၏ လစာႏွင့္ ပတ္သက္ျပီး Myanmar Post Journal မွ ေမးျမန္းခ်က္။

Ever November | 10/22/2012 08:50:00 PM | Best Blogger Tips

သမၼတလစာဘယ္ေလာက္ရလဲ ေမးရရင္ေတာ့ ဖဲြ႕စည္းပံုအေျခခံဥပေဒအရ သိန္းငါးဆယ္ ရပါတယ္။ ကြ်န္ေတာ္သာ သိန္းငါးဆယ္ယူလိုက္ရင္ေတာ့ ဒီေန႕ယူ မနက္ျဖန္ ျပဳတ္မယ္ နဲ႕တူတယ္ ၾကည့္ရတာ။ တိုင္းျပည္က ဒီေလာက္ စီးပြားေရးက ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ မရိွေသးတဲ့ အခါမွ ကြ်န္ေတာ္ဘယ္လိုလုပ္ ယူရက္မလဲ။ အရင္ နယက အစိုးရလက္ထက္ ေပးေနတဲ့ လစာေတြ ရိွပါတယ္။ နိုင္ငံအႀကီးအကဲက ကြ်န္ေတာ္ထင္တယ္ ဆယ့္ငါးသိန္း ထင္တယ္။ ဆယ့္ငါးသိန္းပါပဲ။ ဆယ့္ငါးသိန္းနဲ႕ သိန္းငါးဆယ္ဆိုရင္ အင္မတန္မွ ကြာပါတယ္။ အဲဒီေတာ့ ဒါဆိုရင္ရပါၿပီ ဟုတ္လား။

ကြ်န္ေတာ္ထင္ပါတယ္ ကြ်န္ေတာ္ရတဲ့ ဆယ့္ငါးသိန္းက ကုမၸဏီေတြမွာ လုပ္ေနတဲ့ လူေလာက္ေတာင္ မမ်ားဘူးမဟုတ္လား။ ဟုတ္တယ္မလား။
by Hmuu Zaw  (Facebook)

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1