Friday, May 18, 2012

နည္းပညာေစ်းကြက္တြင္ Apple ထုက္ကုန္မ်ားႏွင့္ တျခားထုတ္ကုန္မ်ား ၿပိဳင္ဆိုင္မႈပိုမိုလာ

Ever November | 5/18/2012 10:27:00 PM | Best Blogger Tips


ၿပိဳင္ဆိုင္မႈနည္းပါးလာခဲ့သည့္နည္းပညာေစ်းကြက္၌Appleထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္အတူ ျပန္လည္ၿပိဳင္ဆိုင္လာခဲ့
ၾကသည္ဟု စံုစမ္းသိရွိရသည္။ ၂၀၀၉ ခုႏွစ္၀န္းက်င္၌ နည္းပညာပစၥည္းအေရာင္းဆိုင္မ်ားသည္ Laptop မ်ားကို အထူးေစ်းႏႈန္းမ်ားသတ္မွတ္၍ ၀ယ္ယူသူမ်ားအၾကား နာမည္ရရွိေစရန္ ယွဥ္ၿပိဳင္လာခဲ့ၾကေၾကာင္း၊ ေစ်းႏႈန္းေလွ်ာ့ခ် ယွဥ္ၿပိဳင္ျခင္းေၾကာင့္ အ႐ံႈးမ်ားႏွင့္ ရင္ဆိုင္လာရသည့္အခါ၌ ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားႏွင့္ ထပ္မံယွဥ္ၿပိဳင္လာခဲ့ၾကေၾကာင္း၊

ယခုအခါတြင္မူAppleထုတ္ကုန္ပစၥည္းမ်ားႏွင့္အတူ ေစ်းကြက္အတြင္း၌ ျပန္လည္ယွဥ္ၿပိဳင္လာခဲ့ၾကေၾကာင္း
 ျပည္တြင္းနည္းပညာေစ်းကြက္ကို ေလ့လာေစာင့္ၾကည့္သူတစ္ဦးကေျပာသည္။ “အခု ကၽြန္ေတာ္က New ipad ကိုတစ္လံုး ၅ ေထာင္ပဲ အျမတ္ယူၿပီး ေရာင္းခ်ဖို႕ရွိတယ္။ အရင္ကေတာ့ ေစ်းကြက္ထဲကို တစ္ခါမွ၀င္မတိုးဖူးဘူး။ ေစ်းကြက္က Apple ထုတ္ကုန္ေတြနဲ႔ ယွဥ္ၿပိဳင္လာၾကတယ္လို႔ ဆိုခ်င္ဆိုႏိုင္ပါတယ္။ တခ်ိဳ႕ဆိုင္ေတြကေတာ့ ပစၥည္းမရွိတတ္ၾကဘူး။ ကၽြန္ေတာ္က ပစၥည္းလည္းရွိတယ္။ ေစ်းႏႈန္းကိုလည္း တျခားဆိုင္ေတြနဲ႔မတူေအာင္ အနိမ့္ဆံုးေစ်းနဲ႔ေလွ်ာ့ေရာင္းဖို႔ စီစဥ္ထားတယ္” ဟု X Code မွကိုျပည့္ၿဖိဳးက ၎ေရာင္းခ်ေပးမည့္ Apple ထုတ္ကုန္မ်ားႏွင့္ပတ္သက္၍ ေျပာသည္။ Apple ထုတ္ကုန္မ်ားသည္ ျပည္တြင္း၌ တရား၀င္ လာေရာက္ေရာင္းခ်ျခင္းမဟုတ္ေသာ္လည္းအိမ္နီးခ်င္းႏိုင္ငံမ်ားမွတစ္ဆင့္ ျပန္လည္၀ယ္ယူ၍ ျပည္
တြင္းေစ်းကြက္သို႔ ျဖန္႔ျဖဴးေပးျခင္းျဖစ္သည္ဟု ျပည္ပႏိုင္ငံမ်ားမွ နည္းပညာပစၥည္းမ်ားကို တင္သြင္းေရာင္းခ် ေနသည့္ ကုန္သည္တစ္ဦးကေျပာသည္။ “ေစ်းကြက္ၿပိဳင္တယ္လို႔လည္း မဟုတ္ပါဘူး။ Apple ရဲ႕ အင္တာနက္ေစ်းႏႈန္းေတြက အတူတူပဲေလ။ ျပည္ပမွာလည္း iPad အသစ္ထြက္လို႔၀ယ္ခ်င္ရင္ သြားၿပီး တန္းစီရတယ္။ ျပန္ေရာင္းတဲ့လူေတြဆီက ျပန္၀ယ္တာဆိုေတာ့ ၾကားထဲကကုန္က်စရိတ္ေတြက ရွိေနတယ္။ ဒါကို အ႐ံႈးခံၿပီးေရာင္းၾကမွာေတာ့ မဟုတ္ပါဘူး။ အသစ္ထြက္ကိုလိုခ်င္လို႔ ႀကိဳတင္ေအာ္ဒါေတြနဲ႔ လာ၀ယ္တဲ့လူေတြလည္းရွိတယ္။ ႀကိဳတင္ေအာ္ဒါနဲ႔ဆိုရင္ ေစ်းလည္းေလွ်ာ့ေပးတယ္” ဟု Life Mark ကြန္ပ်ဴတာအေရာင္းဆိုင္မွ မဇြန္ပန္းျဖဴကေျပာသည္။ New iPad မ်ားထြက္ရွိလာသည့္ေနာက္ပိုင္း ipad 2 ေစ်းႏႈန္းမ်ားသည္ သိသိသာက်ဆင္းလာခဲ့ေၾကာင္း၊ ျပည္တြင္းရွိ Apple ထုတ္ကုန္အသံုးျပဳလိုသူမ်ား၏ ၀ယ္လိုအားမွာလည္း မ်ားစြာတည္ရွိေနေၾကာင္း၊ အသစ္ထြက္ရွိလာသည့္ Apple ထုတ္ကုန္မ်ားကို ၀ယ္လိုအားရွိေနသည္သာမက ေစ်းႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်လိုက္သည့္ iPad မ်ားကိုလည္း တစ္ရက္လွ်င္ အလံုးေရ ၅၀ အထိ ၀ယ္လိုအားျမင့္တက္လာခဲ့ေၾကာင္း မဇြန္ပန္းျဖဴကဆိုသည္။ အသံုးျပဳလိုသူ မ်ားျပားလာခဲ့ သည့္ Apple ထုတ္ကုန္မ်ားကို ယခုအခါ၌ နည္းပညာပစၥည္းအေရာင္းဆိုင္တိုင္းတြင္ တင္ေဆာင္ေရာင္းခ်လာခဲ့ၾကၿပီး ေစ်းႏႈန္းေလွ်ာ့ခ်ေပးျခင္းမ်ားကိုလည္း အၿပိဳင္အဆိုင္ေၾကာ္ျငာလာခဲ့ၾကေၾကာင္း၊ ထို႔အတူ ေစ်းႏႈန္းအနည္းငယ္ ျမင့္မားေနေသာ္လည္း အရည္အေသြးေကာင္းမြန္သည့္ Apple ထုတ္ကုန္မ်ားကို ျပည္တြင္း၀ယ္လိုအား မ်ားျပားစြာတည္ရွိေနေသးေၾကာင္း ေစ်းကြက္ေလ့လာေနသူကေျပာသည္။ မတ္ ၁၆ ရက္ေန႔၌ ႏိုင္ငံအႏွံ႔အျပား၌ စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့သည့္ New iPad မ်ားကို ျပည္တြင္း၌ 16 Gလွ်င္ ၅၆၀,၀၀၀ က်ပ္၊ 32G လွ်င္ ၆၉၉,၀၀၀ က်ပ္၊ 64G လွ်င္ ၇၉၉,၀၀၀ က်ပ္ခန္႔ ေရာင္းေစ်း သက္မွတ္ထားရွိေၾကာင္း အဆိုပါေစ်းႏႈန္းသည္ New ipad Wifi ေစ်းႏႈန္းသာျဖစ္ၿပီး 4G ေစ်းႏႈန္းမဟုတ္ေၾကာင္း Neo Tech ကြန္ပ်ဴတာအေရာင္းဆိုင္မွ သိရသည္။
ျမင့္ေက်ာ္လိႈင္(Internet Journal)

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1