Wednesday, June 12, 2013

ဘာကိုမွ မေၾကာက္သူမ်ားထဲက ေကေအတီ

Ever November | 6/12/2013 10:35:00 AM | Best Blogger Tips
ဘာမွမၾကာေသးပါ။ ရက္ပိုင္းမွ် သာရွိေသး၏။
“ဘာကိုမွမေၾကာက္သူမ်ား” စာအုပ္ ထြက္လာေတာ့ ထိုစာအုပ္ကို ကိုေကေအတီ ထံသုိ႔ သြားပို႔၏။ ၿပီး ေတာ့ ေဒၚျဖဴျဖဴသင္း ထံသုိ႔ သြားပုိ႔ ၏။ (သူတုိ႔သည္ကား ဘာကိုမွ မေၾကာက္သူမ်ား။ ထုိအထဲတြင္ အၾကည္ေတာ္၊ မိုက္တီး၊ ပီတာ၊ ျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္း၊ ၾကည္ျဖဴသွ်င္… စသူတုိ႔ ပါဝင္ေသး၏။)
ေကေအတီ ထံသု႔ိ ကြၽန္ေတာ္ သည္ သံုးႀကိမ္ သံုးခါသာ ေရာက္ဖူး ပါသည္။ သူက ညေနဆိုလွ်င္ ကန္ေတာ္ ကေလးက ေမာနင္းစတား တြင္ ထိုင္သည္။ သူ႔ကိုေတြ႕ခ်င္ လွ်င္ ေမာနင္း စတားသို႔ ညေန ၄ နာရီ ေက်ာ္မွသြားရ၏။
ပထမအႀကိမ္က သူ႔ကို အင္တာဗ်ဴးရန္ သူရွိရာ ေမာနင္း စတားသုိ႔ ေရာက္ရ၏။
ဒုတိယ အႀကိမ္မွာ သရဖူ ကိုရဲ က “အႏုပညာရွင္” စာအုပ္ထြက္ အၿပီး တြင္ ေနာက္တစ္အုပ္ ထပ္လုပ္မည္ ဆို၍ ေကေအတီကို ဓာတ္ပံု ႐ုိက္ရန္ မိုးလြင္ဟန္ ကိုေခၚၿပီး သြားရ၏။
တတိယ အႀကိမ္မွာ သူပါဝင္ ေသာ “ဘာကိုမွ မေၾကာက္သူမ်ား” စာ အုပ္ထြက္၍ သူ႔ထံစာအုပ္သြား ေပး၏။
“စာအုပ္ေကာင္းရဲ႕လား”
“အစ္ကိုေရးတာပဲ၊ေကာင္း တာေပါ့”
“မဟုတ္ဘူး။စာအုပ္အျပင္ အဆင္ကိုေျပာတာပါ”
“ဟာ.. သရဖူကိုရဲ လုပ္တာပဲ။ နန္းေဒဝီ ကထုတ္တာပဲ ေကာင္းတာ ေပါ့”
ေကေအတီ သည္ထိုသို႔ အဆင္ေျပ ေခ်ာ ေမြ႕ ေအာင္၊ တစ္ဖက္လူ စိတ္ခ်မ္း သာေအာင္ စကားဆို တတ္၏။ ဇြန္၁ရက္၊ ေက်ာ္ခန္႔ လူထံ မွဖုန္းဝင္လာ သည္။
“ေကေအတီ ဆံုးၿပီတဲ့။ အင္တာ နက္မွာေတြ႕တယ္”
တစ္ခါက ကိုခင္ေမာင္တိုး မဆံုးေသးဘဲ ဆံုးၿပီဟု ဖုန္းသတင္း ဝင္လာဖူးသည္။
“ေကေအတီက မာမာခ်ာခ်ာပါ ကြာ။ ဟုိတေလာကမွ ငါ ေမာနင္း စတားမွာ သူ႔ကို စာအုပ္သြားေပး တာ။ သူ႔နံေဘးမွာ အဆိုေတာ္ အသစ္ လားမသိဘူး။ မိန္းကေလး တစ္ေယာက္ က ငါေပးတဲ့ စာအုပ္ထဲက ေကေအတီ အေၾကာင္းဖတ္ရင္း မ်က္လံုးေတြ ေတာက္ပလို႔”
“အဲဒါ ေသခ်ာသလား..တစ္ ေယာက္ေယာက္ကို ေမးပါဦး”
ေမ ၃ဝ က၊ ဆရာစံလမ္းက SS CAFE တြင္ ကြၽန္ေတာ္သည္ တစ္ေနကုန္ေအာင္ ေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ႏွင့္ စကားေျပာေနခဲ့၏။ ေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ထံ သုိ႔ကြၽန္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္း ဆက္သြယ္သည္။
“ဟုတ္တယ္ အစ္ကို။ သွ်င္ပါကူ ေဆး႐ံုကေန ကြၽန္ေတာ္တို႔ ရန္ကုန္ ေဆး႐ံုႀကီးဆီ ပို႔ေဆာင္ခဲ့ၾကတယ္။ ကြၽန္ေတာ္ သူ႔လက္ကေလးကို အၾကာႀကီး ကိုင္ခဲ့မိေသးတယ္”
ေရႊေဂ်ာ္ေဂ်ာ္ထံမွ စကားျပန္ ၏။ ေက်ာ္ခန္႔လူထံ ကြၽန္ေတာ္ ျပန္ ဆက္ရ၏။ သူက သူ႔ ေဖ့စ္ဘုတ္တြင္ အျမန္တင္လိမ့္မည္။ မိုးလြင္ဟန္ လုိက္ၿပီး ႐ိုက္ေပးထားေသာ တီရွပ္ အျဖဴႏွင့္ ေကေအတီ၏ ဓာတ္ပံု မ်ားစြာက ကြၽန္ေတာ့္ အိမ္မွ ကြန္ပ်ဴ တာထဲတြင္ သိမ္းဆည္းထားသည္။
အႏုပညာရွင္ တစ္ေယာက္၏ Profile ကိုေရးရန္ သူႏွင့္ စကားေျပာ ဆိုလွ်င္ ကြၽန္ေတာ္သည္ အခ်ိန္ မ်ားစြာ ယူတတ္သည္။ တစ္ဦးႏွင့္ တစ္ဦး ယံုၾကည္မႈ တည္ေဆာက္ ၿပီး မွ ကြၽန္ေတာ္ ေတြ႕ဆံုသည္။ တစ္ဖက္ ကလည္း ကြၽန္ေတာ့္ကို ယံုၾကည္မွ လက္ခံမည္။ သို႔ေသာ္ ကြၽန္ေတာ္တုိ႔ အဆင္ေခ်ာေမြ႕ခဲ့၏။
သူ႔အေၾကာင္းေရးလွ်င္ သူ႔ စကားအသံ၊ သူ႔ဓာတ္ပံုမ်ားက ကြၽန္ ေတာ့္ ကြန္ပ်ဴတာ ထဲတြင္ ရွိသြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ ဘယ္ေတာ့မွ ဖ်က္မပစ္။
သူ႔ဘဝကေတာ့ ကြၽန္ေတာ့ ရင္ထဲတြင္ စြဲၿမဲသြားၿပီ။ ကြၽန္ေတာ္ တို႔သည္ေတြ႕ဆံု စကားေျပာၿပီ ဆိုကတည္းက ရင္ဘတ္ထဲက ႀကဳိးခ်င္း ဆက္သြယ္မိၾကၿပီ။ ခ်ိတ္ဆက္ မိၾကၿပီ။
ေကေအတီ့ ဘဝသည္ ကြၽန္ေတာ့္ ရင္ထဲတြင္ရွိေနသည္။
“လူပံုအလယ္မေနခ်င္
ငါတစ္ေယာက္တည္းပဲ
ရင္ခုန္သံအေသေတြကို ျဖန္႔ႀကဲၿပီး
အခန္းငယ္ထဲ
ကေလးတစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝမွာ
စိတၱဇလိုေရာဂါရင့္ေစတယ္”
ေကေအတီ၏ မူလတန္း ေက်ာင္းသား ဘဝမွာ ပန္းခ်ီေတြကို တစ္ေရး တည္းေရးေနတတ္၏။ မံုရြာ ၿမဳိ႕ သီတင္းကြၽတ္ ဘုရားႀကီး ပြဲမွာ ႀကီးက်ယ္၏။ ခမ္းနား၏။ ထိုပြဲေတာ္ တြင္ ပန္းခ်ီၿပဳိင္ပြဲလည္း ပါဝင္သည္။
ေကေအတီသည္ သူ႔ပန္းခ်ီကား ေလးကို ပြဲေတာ္၏ ၿပဳိင္ပြဲတြင္တင္၏။ သူဆုရခဲ့၏။ ထုိအခ်ိန္ကစ၍ ေကေအတီသည္ ပန္းခ်ီပိုး ဝင္သြား၏။ ပန္းခ်ီကားမ်ား ဆက္ေရး သည္။
“ခ်စ္တတ္တဲ့စိတ္လည္း
ငါမရွိေသးဘူး။
မုန္းတတ္တဲ့စိတ္လည္း
ငါမလိုခ်င္ေသးဘူး”
ေကေအတီသည္ ငယ္ရြယ္စဥ္ ဘဝတြင္ ခ်င္းတြင္း -ေရၾကည္ ပန္းခ်ီ သင္တန္းသုိ႔ တက္ခဲ့ဖူး၏။ သူသည္ လူငယ္ဘဝ ေရာက္ေသာအခါ ကဗ်ာ ကို စိတ္ဝင္စားသြား၏။ ၾကည္ေအာင္၊ တင္မိုး၊ ၾကည္ေအး၊ ဒဂုန္တာရာ တို႔၏ ကဗ်ာ မ်ားကို သူ အ႐ူးအမူး ႀကဳိက္ေပါ့။
ေကေအတီ၏ရင္ဘတ္ထဲမွာ
ကဗ်ာ။
ကဗ်ာၿပီး…ကဗ်ာ။
“အၿမဲမွားယြင္းတတ္တဲ့
အရြယ္မွာ
လူတုိင္းထက္ပိုၿပီး
မွားယြင္းခဲ့တယ္။
ေလာကမွာ ပိုင္ဆုိင္ခ်င္စရာ
ပံုစံအမ်ဳိးမ်ဳိးနဲ႔
မွားယြင္းမႈေတြပဲ…
မွားယြင္းမႈေတြပဲ”
မံုရြာၿမဳိ႕၊ ေတာတန္းအိုင္ လက္ဖက္ရည္ ဆိုင္ေလးတြင္ ကိုသန္း ထြန္းႏွင့္ ကိုေစာထြန္းတုိ႔ အၿမဲထိုင္ ၏။ သူတုိ႔က ကဗ်ာေရးႏွင့္ ၾကၿပီး ေကေအတီသည္ ေတာတန္း အိုင္ လက္ဖက္ရည္ ဆုိင္တြင္ သူတုိ႔ႏွင့္ လုိက္ထုိင္၍ သူတို႔ထံမွ သင္ယူ၏။
“ငါ ေနထြက္ခဲ့ရာအရပ္က
သူမ်ားေတြနဲ႔လြဲ
ဘယ္သူနဲ႔မွ ထပ္တူမညီလည္း
မင္းကိုတူညီဆဲ
အခ်စ္မ်ား ေနာက္ထပ္ေတြ႕ႏုိင္ လည္း
ဘယ္မွာမွ မေတြ႕ေတာ့ပါ ဆံုးျဖတ္ခဲ့တယ္”
လူငယ္ေလး ေကေအတီ၏ ေကာင္းကင္ႀကီးမွာ က်ယ္ေျပာ၏။ သူသည္ ကဗ်ာေရးရာမွ ဂစ္တာ တီးေတာ့၏။ ေကေအတီသည္ ကဗ်ာ ေရးရင္း၊ ဂစ္တာတီးရင္းႏွင့္ ဆယ္ တန္း ဒုတိယႏွစ္သို႔ ေရာက္လာကာ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ စတင္ေရးျဖစ္ ၏။
၁၉၈၄  ႐ုပ္ရွင္ေအာင္လံတြင္ သူ႔ကဗ်ာ စတင္ ပံုႏွိပ္ေဖာ္ျပခံရ၏။ သူ႔နာမည္က ေက်ာ္ေအာင္။ စာေရး ဆရာ ေက်ာ္ေအာင္က ရွိေန၏။ ထို႔ ေၾကာင့္ ေက်ာ္ေအာင္သစ္ဟူ၍ ကဗ်ာေရး၏။
Kyaw Aung Thit သည္ KAT ျဖစ္လာ၏။
ေကေအတီသည္ မႏၲေလး တကၠသိုလ္ ေရာက္ေသာအခါ ဂီတ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေပါင္းသင္း ေနထုိင္ရျခင္းတြင္ အလြန္ေပ်ာ္ေမြ႕၏။ ဝိုင္ ဝိုင္းကလိဒ္ ဂစ္တာ တီးသည္။ ေလးျဖဴ က ေဘ့စ္ဂစ္တာ တီးသည္။ အငဲက သီခ်င္းေရးသည္။ သီခ်င္းဆိုသည္။
ေကေအတီသည္ တတိယႏွစ္ တြင္ ေဇယ်ာေဆာင္ မွာေနၿပီး စတုတၴ ႏွစ္မွာ ေရႊျပည္ေဆာင္ မွာေနသည္။ ေလးျဖဴက မႏၲေလး တကၠသိုလ္တြင္ အလြန္ နာမည္ႀကီးေန ၿပီ။ ေကေအတီ တုိ႔ေက်ာင္းၿပီးေတာ့ ေလးျဖဴက မံုရြာ သို႔ေရာက္လာၿပီး ေကေအတီ အိမ္တြင္ေန၏။ သူတို႔ဂစ္တာ တီးၾကသည္။ ေကေအတီက သီခ်င္းေရး သည္။ေလးျဖဴ က ေကေအတီ့ သီခ်င္း မ်ားကို ျမတ္ႏိုးစြာသီဆို၏။
သူတုိ႔၏ သူငယ္ခ်င္းျဖစ္သူ ကိုေအာင္မင္း (ကိုမင္း) က ေလးျဖဴ ကုိ အေခြထုတ္ေပးမည္။ ေကေအတီ ႏွင့္ အေပါင္းအသင္း မ်ားက သီခ်င္း ေရးၾကသည္။ အိုင္စီ တီးဝိုင္း၊ လင္း စတူဒီယို။
“ကႏၲာရလမင္း”
ေပါက္သြားၿပီ။
ေလးျဖဴ သီခ်င္းဆုိသည္။ ေကေအတီ သီခ်င္းဆက္ေရးသည္။ ေလးျဖဴေရာ၊ ေကေအတီပါ ရန္ကုန္ ၿမဳိ႕မွ မျပန္ၾကေတာ့။ သူတုိ႔ ႏွစ္ ေယာက္စလံုး အေအာင္ျမင္ ႀကီး ေအာင္ျမင္ၾကသည္။
ငါတို႔ဂီတ
သိမ္းပိုက္ေနၿပီ။
လွ်ပ္စစ္စီးသလို..။
အခုေတာ့ ရန္ကုန္ၿမဳိ႕မွာ ေကေအတီ ဆံုးရွာၿပီ။
အႏုပညာအတြက္
ဘာကိုမွ မေၾကာက္ခဲ့ေသာ ေကေအတီမွာ ေသျခင္း တရားႏွင့္ ေတြ႕ေသာအခါ လက္ေျမႇာက္ အ႐ႈံး ေပးခဲ့ရေလၿပီ။
ကြၽန္ေတာ္ ဤစာကိုေရးၿပီးခ်ိန္ တြင္ ေသြး (စစ္ကိုင္း) ထံမွ ဖုန္းဝင္ လာသည္။ ေကေအတီ၏ စ်ာပန အစီအစဥ္ကို သိရ၏။ ၈၇ လမ္းမွ ေရေဝးသုိ႔ ဇြန္လ ၃ ရက္၊ ညေန ၃ နာရီတြင္ ပို႔ေဆာင္မည္။ အင္တာ နက္တြင္မူ ေကေအတီ ၏ကဗ်ာ “လူရႊင္ေတာ္”။
“ဘူးေတြကိုဖြင့္လုိက္ပါ
ပိတ္စရာ ဘာမွမက်န္ေသာ အခါ
ပုလင္းဟာ သူ႔ဘာသာ
ဣေႁႏၵရရက်န္ခဲ့မွာ…”တဲ့။
ေမာင္ကုိကို (အမရပူရ)
Popular Journal

No comments:

England - Premier League

Italy - Serie A

Spain - Primera Division

Germany - Bundesliga

France - Ligue 1