“တခ်ိဳ႕ေနရာေတြမွာ station ေတြ လုပ္ဖို႔
အခက္ခဲရွိပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ကေတာ့ အျမန္ဆံုး လုပ္ခ်င္ပါတယ္။
ဒီလကုန္တာနဲ႔စၿပီးလုပ္မွာပါ။ အခုလဲ ကြ်န္ေတာ္တုိ႔ အဓိပတိအ၀ါ ယာဥ္လိုင္းကို
သင္တန္းေပးေနပါတယ္”ဟုနတ္ပိုက္ဆံကဒ္(iPay)ကုမၸဏီမွစီမံကိန္းမန္ေနဂ်ာကိုေအာင္ေက်ာ္က ေျပာသည္။
လက္ရိွ နတ္ပိုက္ဆံကဒ္အသံုးျပဳေနေသာ
ယာဥ္လိုင္းမွာအဓိပတိအျပာယာဥ္လိုင္းတြင္ (၅၈)စီး၊ အဓိပတိအနီ (၄၈) စီး၊
၁၂၄(မထသ)ယာဥ္လိုင္း (၃၆) စီးႏွင့္ ၁၉၇ (ေရႊအင္း၀) ယာဥ္လိုင္း (၆)စီးတို႔ျဖစ္ၿပီးနတ္ပိုက္ဆံ ေရာင္းခ်ထားေသာ
ကဒ္အေရအတြက္မွာ စုစုေပါင္း
(၂ေသာင္း)ေက်ာ္ရွိၿပီျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
၎ကဒ္ကို (၃)လၾကာ
အသံုးမျပဳဘဲထားပါက ျပန္ပိတ္ကာေလာ႔က်(Lock)သြားႏိုင္ၿပီး အကယ္၍ ေလ့ာက်သြားလွ်င္
မိမိအမည္၊ကဒ္နံပါတ္ျဖင့္ ျပန္လည္ဖြင့္လွစ္ႏိုင္ေၾကာင္းကိုလည္း သိရွိရသည္။
Ipay ကုမၸဏီမွ
နတ္ပိုက္ဆံ ေငြျဖည့္ႏိုင္ရန္ station (၁၁)ခုေဆာက္လုပ္ႏိုင္ရန္
စီစဥ္လ်က္ရွိၿပီး အဓိကအားျဖင့္ လူစည္ကားေသာသမိုင္းလမ္းဆံု၊
ဘုရင့္ေနာင္လမ္းဆံုႏွင့္ လွည္းတန္းလမ္းဆံုမ်ားတြင္စီစဥ္ထားေၾကာင္း ကိုေအာင္ေက်ာ္က
ဆက္ေျပာသည္။
ပဲခူးတိုင္းႏွင့္မႏၱေလးတိုင္းတြင္မူစီးတီးဘတ္စ္အသံုးျပဳမႈနည္းသျဖင့္နတ္ပုိက္ဆံကဒ္မ်ားအသံုးျပဳရန္ယခုခ်ိန္
အထိ
အစီအစဥ္မရွိေသးေပ။
နတ္ပိုက္ဆံကဒ္အသံုးျပဳရာတြင္ ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားအေနျဖင္႔
ကဒ္ျဖတ္ခ်ိန္အနည္းငယ္အခက္အခဲရွိေၾကာင္းႏွင္ ႔ ဓါတ္ခဲအားသြင္းခ်ိန္
အခက္အခဲရွိေၾကာင္းယာဥ္ေမာင္းႏွင္႔ယာဥ္ေနာက္လိုက္မ်ားက ဆိုသည္။
“ကြ်န္ေတာ္တို႔အေနနဲ႔ေတာ့ အခက္ခဲမရွိပါဘူး
ဒါေပမယ့္လူတေယာက္စာအတြက္ကဒ္တစ္ကဒ္ ျဖတ္ရတာ ၉
မိနစ္ေလာက္ၾကာတယ္ဆိုေတာ့အခ်ိန္နည္းနည္းေတာ့ေပးရတာေပါ့”ဟု
အဓိပတိ(အျပာ)ယာဥ္ေနာက္လိုက္တစ္ဦးကေျပာသည္။
ရႈမ၀ေအာင္(ျမစ္မခ)
No comments:
Post a Comment